KLEENEX. tissuekaart voor iemand anders aanvragen en zelf een coupon ontvangen voor een gratis pak tissues .
Re: KLEENEX. tissuekaart voor iemand anders aanvragen en zelf een coupon ontvangen voor een gratis pak tissues .
Overigens kun je ook 200 DE koffiepunten inleveren voor €1 bij Blokker, maakt de tissuedoos gratis en een 1,75€ moneymaker
Re: KLEENEX. tissuekaart voor iemand anders aanvragen en zelf een coupon ontvangen voor een gratis pak tissues .
kun je dan met DE punten alles kopen bij de blokker? ik dacht alleen maar geselecteeerde DE items!
Grappig bijtje, dat je dit vraagt op het moment dat ik dit net aan het uitzoeken ben. Wist het ook niet. Heb tot nu toe niets hierover kunnen vinden.bijtje schreef:kun je dan met DE punten alles kopen bij de blokker? ik dacht alleen maar geselecteeerde DE items!
Wie heeft een link naar dit onderwerp?
DE punten kunnen enkel ingeleverd worden op DE producten.
Koffie/waterkokers/senseo apparaten.
Als het merk Philips is.
Mokken, thee glazen enz.
http://www.blokker.nl/nl/blknl/douwe-egberts
Koffie/waterkokers/senseo apparaten.
Als het merk Philips is.
Mokken, thee glazen enz.
http://www.blokker.nl/nl/blknl/douwe-egberts
Laatst gewijzigd door willy13 op ma 07 nov 2016, 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Net met de Blokker klantenservice gebeld. Er kan NIETS anders met DE punten gekocht worden dan DE artikelen.Shiven schreef:Grappig bijtje, dat je dit vraagt op het moment dat ik dit net aan het uitzoeken ben. Wist het ook niet. Heb tot nu toe niets hierover kunnen vinden.bijtje schreef:kun je dan met DE punten alles kopen bij de blokker? ik dacht alleen maar geselecteeerde DE items!
Wie heeft een link naar dit onderwerp?
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Marskramer heeft hem net zoals de Blokker ook in de aanbieding voor 1 euro.
Vandaag de Kleenex Balsam tissuekaart ontvangen.
Bij EMTÉ ook in de aanbieding voor €1.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Iemand een doos met tissues bij Blokker/Marskramer gevonden? Hier lijken ze alleen de pakjes hebben.