Kans op Queens ovenvis testen
Re: Kans op Queens ovenvis testen
De ovenvis is deze week (21/27-11)in de aanbieding bij COOP voor 1.99 euro
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Mag ook testen, voorheen ook de bites, welke ik niet zo bijzonder vond en ook heb aangegeven. Hoe Queens het bepaald??? geen idee. Ik ben er wel heel blij mee.
Krijgen jullie dat vragenformulier verzonden? Bij mij lukt dat niet. Kan je ook nog geen geld terug vragen.
Wij hadden de wortel/mosterd variatie
Zag er goed uit, rook lekker maar
Smaak viel tegen er flauw
Nee wij hoeven het niet meer
Zag er goed uit, rook lekker maar
Smaak viel tegen er flauw
Nee wij hoeven het niet meer
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Het lukt mij ook maar niet telkens moet ik de eerste 5 vragen opnieuw invullen die gewoon zijn ingevuld doe ik het opnieuw en verzend ik het dan roept hij gewoon weer om de eerste 5. Ben al een tijd bezig!?Annett schreef:Krijgen jullie dat vragenformulier verzonden? Bij mij lukt dat niet. Kan je ook nog geen geld terug vragen.
Miranda schreef:Het lukt mij ook maar niet telkens moet ik de eerste 5 vragen opnieuw invullen die gewoon zijn ingevuld doe ik het opnieuw en verzend ik het dan roept hij gewoon weer om de eerste 5. Ben al een tijd bezig!?Annett schreef:Krijgen jullie dat vragenformulier verzonden? Bij mij lukt dat niet. Kan je ook nog geen geld terug vragen.
Probeer eens om bij de twee open vragen een iets langer zin te schrijven, volgens mij lukte het mij daarom uiteindelijk.