Nu óók via de Reclamefolder.nl-app, GTA's!

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Babbel
Berichten: 9
Lid geworden op: za 26 dec 2015, 22:06

Re: Nu óók via Reclamefolder.nl GTA's!

Bericht door Babbel »

Ook ik heb een account aangemaakt (via tablet/computer) en me wezenloos gezocht, maar geen cashback-mogelijkheid gevonden.

En dat zal ook niet gaan lukken.....

In de Algemene Voorwaarden (waar Tasmanta de link van vermeldt) staat het volgende:

"1.3 Cashbacks: een kortingsactie van een Aanbieder waarbij de Consument een percentage van de aanschafprijs van een product van de Aanbieder kan terug krijgen via de Reclamefolder.nl-App."

Dus de cashback-acties zijn alleen mogelijk via de app.

Het is dus net als bij SCOUPY met de Like2Try 'Exclusief voor jou'-acties: alleen via de app mogelijk.Dit is inmiddels wel mogelijk! Zie reactie van Famke.
door Famke » za 31 dec 2016, 11:39 Like2Try van Scoupy is echt niet alleen via de app mogelijk. Kan ook gewoon via de normale computer merken Like2Try doen. Je klikt het logo van het merk aan en zegt zn Like2try.



Enorm balen.
Laatst gewijzigd door Babbel op za 31 dec 2016, 13:51, 3 keer totaal gewijzigd.
lydiam1
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 02 nov 2014, 06:57

Re: Nu óók via Reclamefolder.nl GTA's!

Bericht door lydiam1 »

Ik heb de app wel kunnen installeren, maar ik heb heel die onderste balk met die icoontjes niet..... :(.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Nu óók via Reclamefolder.nl GTA's!

Bericht door Marry »

lydiam1 schreef:Ik heb de app wel kunnen installeren, maar ik heb heel die onderste balk met die icoontjes niet..... :(.
Oo de tablet had ik het ook niet, maar op mn telefoon wel
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Nu óók via Reclamefolder.nl GTA's!

Bericht door Famke »

Babbel schreef: Het is dus net als bij SCOUPY met de Like2Try 'Exclusief voor jou'-acties: alleen via de app mogelijk.
Like2Try van Scoupy is echt niet alleen via de app mogelijk. Kan ook gewoon via de normale computer merken Like2Try doen. Je klikt het logo van het merk aan en zegt zn Like2try.
arizona
Berichten: 76
Lid geworden op: wo 22 okt 2014, 13:50

Re: Nu óók via Reclamefolder.nl GTA's!

Bericht door arizona »

Ik heb hem ook op mijn mobiel geïnstalleerd maar zie ook nergens deze bonnen staan.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Nu óók via Reclamefolder.nl GTA's!

Bericht door Famke »

Hier hetzelfde. Heb alleen een zwart menu wat ik op kan roepen.
arizona
Berichten: 76
Lid geworden op: wo 22 okt 2014, 13:50

Re: Nu óók via Reclamefolder.nl GTA's!

Bericht door arizona »

Zouden ze er mee bezig zijn? Ik heb de Android versie gedownload. Anders misschien toch alleen voor iphones?
Tasmanta
Berichten: 40
Lid geworden op: za 25 jun 2016, 21:31

Re: Nu óók via de Reclamefolder.nl-app, GTA's!

Bericht door Tasmanta »

Inmiddels is wel duidelijk dat dit helaas niet via hun website werkt.
(Babbel heeft dit ook zo gelezen in de alg. voorwaarden dat het alleen mogelijk is via de app.)

Ik heb zojuist zelf ook nog geprobeerd de app voor "Windows voor PC's" te installeren. Dat is gelukt maar ik zag geen mogelijkheid tot het inloggen op mijn account en ik zag daarin ook geen Cashbacks.

Het werkt wel op de iPhone (in elk geval op de mijne) en ook op Android (Samsung van mijn zus).
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Nu óók via de Reclamefolder.nl-app, GTA's!

Bericht door liamito »

Tasmanta schreef:Inmiddels is wel duidelijk dat dit helaas niet via hun website werkt.
(Babbel heeft dit ook zo gelezen in de alg. voorwaarden dat het alleen mogelijk is via de app.)

Ik heb zojuist zelf ook nog geprobeerd de app voor "Windows voor PC's" te installeren. Dat is gelukt maar ik zag geen mogelijkheid tot het inloggen op mijn account en ik zag daarin ook geen Cashbacks.

Het werkt wel op de iPhone (in elk geval op de mijne) en ook op Android (Samsung van mijn zus).
Is het op die Android ook versie 4.2.4 (bijgewerkt 21 dec.)?
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: Like2Try

Bericht door Shiven »

https://scoupy.zendesk.com/hc/nl/articl ... -Like2Try-
Kan ik ook op de website meedoen aan Like2Try?
Nee, op dit moment is het nog niet mogelijk om mee te doen aan Like2Try via de website/computer. Je kunt alleen via onze app meedoen.

Heb e-mail gestuurd naar Klantenservice Scoupy met vraag of ze bovenvermeld item in de veelgestelde vragen willen aanpassen.
Via de website/computer kan immers inderdaad meegedaan worden aan Like2Try.
door Famke » za 31 dec 2016, 11:39 Like2Try van Scoupy is echt niet alleen via de app mogelijk. Kan ook gewoon via de normale computer merken Like2Try doen. Je klikt het logo van het merk aan en zegt zn Like2try.
Plaats reactie