Blue Wonder: Niet tevreden, geld terug-actie (Let op: actiefles met sticker nodig)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Shiven
Has thanked: 1 time

Re: Blue Wonder: Niet tevreden, geld terug-actie (Let op: actiefles met sticker nodig)

Bericht door Shiven »

fawaiz, Het antwoord staat in deze post:
http://www.xgratis.nl/forum/viewtopic.p ... 702#p26150
door morrie » do 01 dec 2016, 15:35 De code staat onder het etiket (in de fles zelf gedrukt), heel erg moeilijk te zien.
Hier uiteindelijk gelukt met behulp van een zaklamp.
Is 4 cijfers en tijd.
kuikentje

Re: Blue Wonder: Niet tevreden, geld terug-actie (Let op: actiefles met sticker nodig)

Bericht door kuikentje »

kan echt nergens de allesreiniger met spraykop vinden en de rest van de producten zijn in mijn hele stad niet in het assortiment :(
whizzy62

Bericht door whizzy62 »

tip voor wat betreft de code: deze staat onder het etiket op de fles gedrukt. Als je een foto maakt en op je scherm inzoomt op die plek dan kun je de code redelijk goed lezen. Met een lamp er langs schijnen kan ook.
De flessen zijn overigens vrijwel nergens te vinden, ik ben ook een paar winkels afgeweest zonder resultaat, maar heb uiteindelijk wel een fles allesreiniger met sticker gevonden bij een AH winkel.
fawaiz

Bericht door fawaiz »

Bedankt, ik zal het even proberen.
Mariette

Te weinig terug ontvangen,

Bericht door Mariette »

Hebben meer mensen te weinig geld terug ontvangen van de blue wonder allesreiniger?
Scheelt bij mij 0,57 cent wat ik te weinig heb terug mogen ontvangen.
Gaarne reacties van mensen hier.
Marieke
Been thanked: 2 times

Re: Te weinig terug ontvangen,

Bericht door Marieke »

Ik heb het direct nagekeken en ook 73 cent te weinig terug ontvangen. Beetje jammer
Groet,

Marieke
Buijsje
Has thanked: 23 times
Been thanked: 42 times

Bericht door Buijsje »

Zou het ook kunnen dat het de actie Best for friend honden- of kattenvoer is?
Shiven
Has thanked: 1 time

Bericht door Shiven »

http://www.nedacsorbo.nl/nl/merken
"Sorbo Blue Wonder" en "Best for your Friend" zijn beide merken van de NEDAC SORBO GROUP.
Marieke
Been thanked: 2 times

Bericht door Marieke »

Buijsje schreef:Zou het ook kunnen dat het de actie Best for friend honden- of kattenvoer is?
Je hebt gelijk. Is inderdaad van het honden/kattenvoer.
Had ik niet zo snel aan gedacht.
Groet,

Marieke
suriboy

Bericht door suriboy »

Iemand nog succes met het vinden van deze flessen met de NGGT-sticker in Rotterdam?
Plaats reactie