Famke schreef:@Suriboy het is in mijn ogen nonsense om dit onderwerp te sluiten puur omdat jij nu geen code hebt hierbij. Staat een actie op dit forum je bv niet aan dan hoef je niet mee te doen of kan je het onderwerp gewoon over slaan. Soms zal je geluk hebben en soms minder. Bovendien kunnen andere die code nog wel van WW hebben en de actie loopt gewoon nog tot eind feb.
Hmm, WW geeft aan dat er geen codes worden gegeven.
Het lijkt me volstrekt nutteloos om deze actie nog te promoten als er niets meer te vergeven valt.
Ok sluiten is wat cru, maar wellicht dat de beheerder in de openingspost kan meegeven dat er geen codes meer zijn.
Ik wil anderen behoeden voor een teleurstelling mochten ze dit product nog willen halen.
Laatst gewijzigd door suriboy op di 03 jan 2017, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Correctie: Geen codes meer per mail. WW staat nog steeds met kraampjes in supermarkten waar coupons als het goed is worden weggeven. 23 december bv nog in IJlst volgens hun facebook. En zoals ik al eerder zei: er zullen vast mensen zijn met codes die nog een actiecode hebben en niet hebben kunnen verzilveren. Daarbij staat er duidelijk in de titel en 1e post dat er een coupon/actiecode nodig is om mee te kunnen doen met deze actie.