Thermacare voor nek etc in de opruiming

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Sue-tje

Re: Thermacare voor nek etc in de opruiming

Bericht door Sue-tje »

Dankjewel, via de website toch gevonden. Echter heb ik verder niks nodig en met verzendkosten erbij laat ik ze toch gaan.
Fieglie

Bericht door Fieglie »

Er zijn nog ca. 100 stuks beschikbaar plus vandaag 25-1-2017 GRATIS verzonden :P
Belangrijk ......op de site zelf Thermacare in de zoekbalk invullen dan kun je ze nog bestellen.
En vergeet niet de code in te vullen, je krijgt op z'n minst een lekker geurproefje er nog gratis bij ;) https://www.drogisterij.net/tag/actiecode.
UtrechtseBert

Bericht door UtrechtseBert »

Fieglie schreef:Er zijn nog ca. 100 stuks beschikbaar plus vandaag 25-1-2017 GRATIS verzonden :P
Belangrijk ......op de site zelf Thermacare in de zoekbalk invullen dan kun je ze nog bestellen.
En vergeet niet de code in te vullen, je krijgt op z'n minst een lekker geurproefje er nog gratis bij ;) https://www.drogisterij.net/tag/actiecode.

Wel jammer dat je voor minimaal 10 euro moet aanschaffen, anders komt er 1,99 verwerkingskosten bij. Ik heb niets nodig verder en zie het niet zitten om 20 van die dingen aan te schaffen.
chiney
Been thanked: 4 times

Bericht door chiney »

Ik heb er een paar besteld. Net boven de 10 euro maar als je 4 pakjes koopt is 4 euro nog steeds goedkoop inclusief verzendkosten. Bedankt voor plaatsen.
testpiet

Bericht door testpiet »

Ben er zelf ook heel blij mee, de eerste keer besteld en gewoon de verzendkosten betaald en de tweede keer doormiddel van de nieuwsbrief besteld, waardoor de verzendkosten komen te vervallen. Zelfs na 12 uur zijn ze nog warm. Zie nu op hun site dat vandaag gratis bezorgen is.
Plaats reactie