Koken met gratis produkten (eten en drinken met gratis producten) postcodeloterij-Scoupy
Re: Koken met gratis produkten
Zelf heb ik zo'n agenda ontvangen omdat ik die aangevraagd heb ofzo? weet al niet meer, kreeg 'm in de bus...verder nog nooit deelnemer geweest van die loterij...
Maar ga wel meedoen morgen.....Het zou toch ook kunnen dat ik naar aanleiding van deze geweldige actie ineens lid zou willen worden van hun loterij... Dus zullen ze niet zou precies kijken....
Maar ga wel meedoen morgen.....Het zou toch ook kunnen dat ik naar aanleiding van deze geweldige actie ineens lid zou willen worden van hun loterij... Dus zullen ze niet zou precies kijken....
Producten gekocht, aanvragen goedgekeurd, alleen de Lassie maaltijdsaus bij AH niet vergoed gekregen tot nu toe, op de bon staat maaltijdsaus 1,99(zonder lassie) andere 4 producten wel uitbetaald gekregen...geen deelnemer postcodeloterij, wel ooit een agenda in de bus gekregen, maar zelfs al heb je die niet gehad, kan je meedoen!
Hier geen last van gehad is al goedgekeurd ben wachtende op de Pepsi.
Sorry moest inderdaad de Lassie maaltijdsaus zijn, rest wel goedgekeurd!
Mooi om te horen dan, dan ligt het niet aan mij, met die Lassie maaltijdsaus, meer mensen dus niet uitbetaald gekregen, foutje in Scoupy systeem denk ik....
maaltijdsaus 1,99.....tja Lassie kon er op de bon niet meer bij denk ik....
maaltijdsaus 1,99.....tja Lassie kon er op de bon niet meer bij denk ik....
Ja. Hier ook geen lid meer.Famke schreef:Mensen al meegedaan die geen lid zijn van PCL en wel goedkeuring/uitbetaald kregen? Twijfel een beetje, want het is wel een flink bedrag.
Alles behalve de maaltijdsaus goedgekeurd. Die willen ze nog even nakijken blijkbaar