Gratis Chavroux geitenkaas

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Luus
Berichten: 395
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 17:15

Gratis Chavroux geitenkaas

Bericht door Luus »

Gezien in de Allerhande van februari 2017, pag.70:

"Uw Chavroux Piramide Natuur of uw Chavroux B6uche. 100% terugbetaald.

Actievoorwaarden: - Alleen originele kassabonnen die de aankoop van één Chavroux Piramide Natuur of één Chavroux Bôuche bewijzen, worden in behandeling genomen. - Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties. - Max 1 inzending per adres/bankrekeningnummer.- Actie geldig t/m 30 juni 2017
Wat te doen? : Stuur uw kassabon in een ongefrankeerde envelop naar Chavroux Retouractie, Antwoordnummer 14006, 4800 VG Breda. Vermeld uw naam, adres en IBAN-nummer."
Mariken72
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Gratis Chavroux geitenkaas

Bericht door Mariken72 »

Bedankt die ga ik zeker kopen, maar niet bij de Albert Heijn begrijp ik want daar is een andere actie nu, 2e halve prijs!
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Gratis Chavroux geitenkaas

Bericht door Famke »

Mariken72 schreef:Bedankt die ga ik zeker kopen, maar niet bij de Albert Heijn begrijp ik want daar is een andere actie nu, 2e halve prijs!
Maar je koopt er toch maar 1? ;) Echter ik wacht ook maar tot 1 feb omdat het toch de Allerhande van feb is.
ner
Berichten: 180
Lid geworden op: di 13 dec 2016, 16:03

Re: Gratis Chavroux geitenkaas

Bericht door ner »

Net bij de ah de allerhande meegenomen. Kom ik thuis blijkt het de allerhande van januari te zijn.. was maar 1 soort in de rekjen aanwezig, dus die van fenruari ligt er nog niet. Nog even geduld hebben.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Gratis Chavroux geitenkaas

Bericht door Mario »

Net de AH allerhande meegenomen, inderdaad pagina 70...nog niet meegenomen...maar niet vergeten binnenkort te halen...veel kaasjes in de reclame telkens, o.a. die van la rustique, en deze...
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Gratis Chavroux geitenkaas

Bericht door Famke »

Mario schreef:Net de AH allerhande meegenomen, inderdaad pagina 70...nog niet meegenomen...maar niet vergeten binnenkort te halen...veel kaasjes in de reclame telkens, o.a. die van la rustique, en deze...
Waarom zou je wachten en bovendien mag het niet icm met acties.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Gratis Chavroux geitenkaas

Bericht door Mario »

Famke schreef:
Mario schreef:Net de AH allerhande meegenomen, inderdaad pagina 70...nog niet meegenomen...maar niet vergeten binnenkort te halen...veel kaasjes in de reclame telkens, o.a. die van la rustique, en deze...
Waarom zou je wachten en bovendien mag het niet icm met acties.
Vanwege datum....26-02...komt hier niet goed uit...actie loopt nog lang genoeg...later wel 'n keertje meepakken... ;)
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: Gratis Chavroux geitenkaas

Bericht door Mariette »

Mario schreef:
Famke schreef:
Mario schreef:Net de AH allerhande meegenomen, inderdaad pagina 70...nog niet meegenomen...maar niet vergeten binnenkort te halen...veel kaasjes in de reclame telkens, o.a. die van la rustique, en deze...
Waarom zou je wachten en bovendien mag het niet icm met acties.
Vanwege datum....26-02...komt hier niet goed uit...actie loopt nog lang genoeg...later wel 'n keertje meepakken... ;)
De datum 26/02 is dat niet toevallig de brie rustique? Tenminste dat staat er bij mij op de verpakking qua datum en de Chavroux ergens in Maart.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Gratis Chavroux geitenkaas

Bericht door Mario »

Mariette schreef:
Mario schreef:
Famke schreef:
Waarom zou je wachten en bovendien mag het niet icm met acties.
Vanwege datum....26-02...komt hier niet goed uit...actie loopt nog lang genoeg...later wel 'n keertje meepakken... ;)
De datum 26/02 is dat niet toevallig de brie rustique? Tenminste dat staat er bij mij op de verpakking qua datum en de Chavroux ergens in Maart.
Inderdaad Mariette, ik heb die twee door elkaar gehaald... tijd voor vakantie denk ik... ;)
ner
Berichten: 180
Lid geworden op: di 13 dec 2016, 16:03

Re: Gratis Chavroux geitenkaas

Bericht door ner »

Weet iemand wat het verschil is tussen de 2 varianten die je kunt kopen?
Plaats reactie