Koken met gratis produkten (eten en drinken met gratis producten) postcodeloterij-Scoupy
Re: Koken met gratis produkten (eten en drinken met gratis producten) postcodeloterij-Scoupy
Ik wil ook voor mijn moeder invullen, kan dat ook? Kan nergens een knop vinden om mezelf uit te loggen zoals je bij Scoupy kan
-
Re: Koken met gratis produkten (eten en drinken met gratis producten) postcodeloterij-Scoupy
Ik kon de knop ook niet vinden. Wat ik heb gedaan is op een andere computer invullen. Ik weet niet of het helpt om de cookies te verwijderen.aktie schreef:Ik wil ook voor mijn moeder invullen, kan dat ook? Kan nergens een knop vinden om mezelf uit te loggen zoals je bij Scoupy kan
Cookies verwijderen of een andere webbrowser gebruiken.
aktie schreef:Ik wil ook voor mijn moeder invullen, kan dat ook? Kan nergens een knop vinden om mezelf uit te loggen zoals je bij Scoupy kan
Heb alles mobiel gedaan en kon dan gewoon klikken op reeds gebruikte actie en dan de ingevulde gegevens vervangen door de nieuwe. Is hier prima gegaan en beide hebben we netjes en snel uitbetaald gekregen.
Best grappig dat alle producten nog ruim beschikbaar zijn.
Je zou toch verwachten dat met miljoenen spelers in PCL alles snel vergeven zou zijn.
Je zou toch verwachten dat met miljoenen spelers in PCL alles snel vergeven zou zijn.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Er is volgens mij net zoals met de wasmiddelen extra producten toegevoegd want de percentages verschilden soms flink per dag.
-
President Petit Chevres is per 9-2-17 en Danone Oikos is per 12-2-17 afgelopen. Andere acties lopen nog.
Zag btw op de Facebook pagina van Scoupy dat iemand had gevraagd of deze actie ook toegankelijk was voor mensen die niet lid van de PCL waren en Scoupy reageerde daarop bevestigend.
Zag btw op de Facebook pagina van Scoupy dat iemand had gevraagd of deze actie ook toegankelijk was voor mensen die niet lid van de PCL waren en Scoupy reageerde daarop bevestigend.
-
De actie van Lassie maaltijdsaus is afgelopen. Het is nog wel mogelijk om een oude kassabon in te sturen met als uiterste datum 19-02-2017.
Pepsi en Chio lopen nog met Pepsi op 21% en Chio rood op 9%
Pepsi en Chio lopen nog met Pepsi op 21% en Chio rood op 9%