Evelien2609 schreef:Ik heb tot op heden ook nog niets ontvangen. Morgen zijn we 3 weken verder.
Zojuist via FB een bericht gestuurd. Kijken of ze daar maandag op reageren.
En al iets gehoord, Raymond? Ik was er zelf nog niet aan toegekomen om ze een email te sturen en ik wist niet welke facebook pagina ik moest gebruiken.
Evelien2609 schreef:Ik heb tot op heden ook nog niets ontvangen. Morgen zijn we 3 weken verder.
En al iets gehoord, Raymond? Ik was er zelf nog niet aan toegekomen om ze een email te sturen en ik wist niet welke facebook pagina ik moest gebruiken.
Nee, nog niet. Ik heb het geprobeerd via RedBull NL. Ik kan zo snel geen emailadres vinden om te mailen, of ik heb er overheen gekeken...?
Raymond1985 schreef:
Nee, nog niet. Ik heb het geprobeerd via RedBull NL. Ik kan zo snel geen emailadres vinden om te mailen, of ik heb er overheen gekeken...?
Ik las dat iemand zei dat het tot 18 januari duurde, dus ik de voorwaarden gelezen en daar kwam ik dit emailadres tegen info@nl.redbull.com Ik ga er morgen even een mail heensturen. Ik zag ook nergens de datum tot wanneer de actie zou lopen. En als je op dit link klikt, kun je nog steeds je voornemens invullen. Dus ook al was ik te laat geweest, dan nog had ik melding of zo moeten krijgen, of geen bevestigings email (die ik wel heb gekregen op 22 januari) of hadden ze het moeten verwijderen.