Grand Italia tomatenbasis via Scoupy
Grand Italia tomatenbasis via Scoupy
www.granditalia.nl/gratis
• Passata Classica; fluweelzachte basis, ideaal voor pastasaus of pizza.
• Salsa Rustica; rustieke saus, ideaal voor vlees- en stoofgerechten.
• Polpabella: stukjes tomaat, ideaal voor pastasaus of bruschetta’s.
Voorwaarden
- Let op: voor deze actie geldt op=op. Beperkt aantal uit te betalen cashbacks.
- Alleen geldig op Grand’Italia Salsa Rustica 350g, Grand’Italia Polpabella 350g en Grand’Italia Passata Classica 350g.
- Maximaal één deelnemend product per huishouden, gekocht in een Nederlandse winkel.
- Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per huishouden maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze geld-terug-actie.
- Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon.
- Heb je gebruikgemaakt van een kortingsactie in de winkel? Dan berekenen we jouw cashback altijd over het totaalbedrag (minus de winkelkorting) van alle gekochte actieproducten.
- (Zakelijke) aankopen die bij de groothandel (zoals Makro, Sligro en HANOS) gekocht zijn, worden excl. btw uitbetaald.
- Indien deze cashback-actie wordt verlengd, blijven de voorwaarden van kracht m.b.t. het aantal deelnames per kassabon, per rekeningnummer en per huishouden.
- Let op: bewaar de kassabon goed. De kassabon kan tot 4 weken na afloop van de geld-terug-actie als bewijs worden opgevraagd.
- Deze geld-terug-actie is begonnen op 13-02-2017. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode. Deze actie eindigt op 28-05-2017 óf wanneer het maximaal aantal cashbacks is uitbetaald.
• Passata Classica; fluweelzachte basis, ideaal voor pastasaus of pizza.
• Salsa Rustica; rustieke saus, ideaal voor vlees- en stoofgerechten.
• Polpabella: stukjes tomaat, ideaal voor pastasaus of bruschetta’s.
Voorwaarden
- Let op: voor deze actie geldt op=op. Beperkt aantal uit te betalen cashbacks.
- Alleen geldig op Grand’Italia Salsa Rustica 350g, Grand’Italia Polpabella 350g en Grand’Italia Passata Classica 350g.
- Maximaal één deelnemend product per huishouden, gekocht in een Nederlandse winkel.
- Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per huishouden maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze geld-terug-actie.
- Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon.
- Heb je gebruikgemaakt van een kortingsactie in de winkel? Dan berekenen we jouw cashback altijd over het totaalbedrag (minus de winkelkorting) van alle gekochte actieproducten.
- (Zakelijke) aankopen die bij de groothandel (zoals Makro, Sligro en HANOS) gekocht zijn, worden excl. btw uitbetaald.
- Indien deze cashback-actie wordt verlengd, blijven de voorwaarden van kracht m.b.t. het aantal deelnames per kassabon, per rekeningnummer en per huishouden.
- Let op: bewaar de kassabon goed. De kassabon kan tot 4 weken na afloop van de geld-terug-actie als bewijs worden opgevraagd.
- Deze geld-terug-actie is begonnen op 13-02-2017. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode. Deze actie eindigt op 28-05-2017 óf wanneer het maximaal aantal cashbacks is uitbetaald.
Re: Grand Italia tomatenbasis via Scoupy
Vandaag bij Deen gekocht, het stond in een zijstelling met "nieuw bij Deen" of zo iets
bij onze Deen stonden 2 soorten bij de andere pastasaus in het vak
Is dit een persoonlijke actie of kan iedereen meedoen? Hij staat namelijk niet in mijn scoupy app maar in de voorwaarden vind ik daar niets over terug.
Groet,
Marieke
Marieke
ik denk dat dit zo'n actie is die voorheen door Korting is leuk werd verzorgd.
Die is overgenomen of gefuseerd met Scoupy, dus wordt nu verzorgd door Scoupy, maar staat niet bij de specifieke Scoupy-geld terug acties.
Die is overgenomen of gefuseerd met Scoupy, dus wordt nu verzorgd door Scoupy, maar staat niet bij de specifieke Scoupy-geld terug acties.
-
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 40 times
Scoupy een eigen website/app met couponnen (waar een "exclusief voor jou" kan verschijnen en die is echt dan persoonlijk), maar daarnaast zijn er ook andere Scoupy acties die altijd beginnen met: https://static.scoupy.nl/ . Met deze kan je gewoon mee doen, tenzij er echt expliciet bijstaat dat je niet mee mag doen als je eerder hebt meegedaan zoals bij bv Kees & Hartstichting of dat ze het via meerdere kanalen verspreiden en je maar 1 keer mee mag doen.Marieke schreef:Is dit een persoonlijke actie of kan iedereen meedoen? Hij staat namelijk niet in mijn scoupy app maar in de voorwaarden vind ik daar niets over terug.
Bedankt voor het melden van deze actie
Ik heb nog een vraagje, ik zie op de foto een actielabel "probeer gratis" hangen, heb ik deze ergens voor nodig?
Dank, en een mooie dag.

Ik heb nog een vraagje, ik zie op de foto een actielabel "probeer gratis" hangen, heb ik deze ergens voor nodig?
Dank, en een mooie dag.
Heeft iemand deze producten al gespot bij de normale supermarkten: AH, JUMBO, COOP of BAS?
-
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 40 times
Er staat nergens dat je een code in moet voeren. Het is waarschijnlijk meer om de consument op te wijzen dat je het product gratis kan proberen.Asjemenou schreef:Bedankt voor het melden van deze actie![]()
Dank, en een mooie dag.