the insiders starbucks
-
Re: the insiders starbucks
Dat denk ik ook Monique, en volgens mij is dit een van de meest gewilde testen om aan mee te mogen doen.
Had je al mail van Kiala gehad? Ik dacht dat je deze pas de 13e kon verwachten.Deezers schreef:Pakket net opgehaald.
Goed vol ja.
Producten tot ongeveer half/eind april goed.
En een heleboel coupons voor een gratis product. Die zijn geldig van 20 maart t/m 9 april, alleen bij AH.
Dacht ik ook, maar kreeg vanmiddag een mail en meteen gegaan want morgen is het afhaalpunt hier dicht.Raven schreef:Had je al mail van Kiala gehad? Ik dacht dat je deze pas de 13e kon verwachten.Deezers schreef:Pakket net opgehaald.
Goed vol ja.
Producten tot ongeveer half/eind april goed.
En een heleboel coupons voor een gratis product. Die zijn geldig van 20 maart t/m 9 april, alleen bij AH.
-
Ik moest vandaag iets anders ophalen bij UPS.
Zag ook een doos van insiders staan van deze actie. (zelf niet meegedaan omdat we dat hier niet drinken).
Ze zijn dus verstuurd
Zag ook een doos van insiders staan van deze actie. (zelf niet meegedaan omdat we dat hier niet drinken).
Ze zijn dus verstuurd
Vanochtend email gehad en de doos direct opgehaald. Alles in de koelkast gezet, direct al wat uitgedeeld aan schoonzus met de bonnen erbij.
Ben benieuwd wat men ervan vind.
Ik heb een café latte machiato op, smaakte echt super!!
Groet,
Marieke
Marieke
-
Marieke schreef:Vanochtend email gehad en de doos direct opgehaald. Alles in de koelkast gezet, direct al wat uitgedeeld aan schoonzus met de bonnen erbij.
Van wie krijg je die email en kan het soms zo zijn dat hij misschien in de spam map terecht komt? Want ik heb nog geen email gehad dat ik mijn pakket kan afhalen, heb wel een mail gehad dat ik ben geselecteerd om het te testen.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
De mail komt van KialaBabsMeijers schreef:Marieke schreef:Vanochtend email gehad en de doos direct opgehaald. Alles in de koelkast gezet, direct al wat uitgedeeld aan schoonzus met de bonnen erbij.
Van wie krijg je die email en kan het soms zo zijn dat hij misschien in de spam map terecht komt? Want ik heb nog geen email gehad dat ik mijn pakket kan afhalen, heb wel een mail gehad dat ik ben geselecteerd om het te testen.
Van Kiala; cnotification@kiala.comBabsMeijers schreef: Van wie krijg je die email en kan het soms zo zijn dat hij misschien in de spam map terecht komt? Want ik heb nog geen email gehad dat ik mijn pakket kan afhalen, heb wel een mail gehad dat ik ben geselecteerd om het te testen.
Groet,
Marieke
Marieke