the insiders starbucks
- Natasja79v
Re: the insiders starbucks
Zonet bij de Albert Heijn geweest en heb 10 Starbucks Chilled Classics opgehaald. Houdbaar tot begin/eind mei. De cassiére was verrast, net zoals iedereen die nog achter mij in de rij stond. Ze moest elke product apart scannen, allemaal op een bon ging niet. Maar ik heb desondanks nu 10 flesjes thuis!
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Hier ook 2 bonnen met de post gekregen. Ook leuk!!
Je mag maar 1 bon per keer en die bon wordt bij ons ingenomen. Bonuskaart moet ook gescand worden. Volgende keer de andere bon dus maar bij de boodschappen.
Je mag maar 1 bon per keer en die bon wordt bij ons ingenomen. Bonuskaart moet ook gescand worden. Volgende keer de andere bon dus maar bij de boodschappen.
Vandaag de laatste dag. Had nog wat bonnen over maar kreeg we echt maar 1 mee bij de kassa.. en morgen zijn ze waardeloos. Op de achterkant staat 1 per persoon en dat ging ze dus voorlezen..
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Dan sluit je toch gewoon weer achteraan in de rij aan?Deezers schreef:Vandaag de laatste dag. Had nog wat bonnen over maar kreeg we echt maar 1 mee bij de kassa.. en morgen zijn ze waardeloos. Op de achterkant staat 1 per persoon en dat ging ze dus voorlezen..
Ze had de teamleider erbij gehaald om te vragen of ze alles apart mocht scannen. Die zei je krijgt er maximaal 1 mee en opnieuw aansluiten bij andere kassa heeft vandaag geen zin. Net bij andere AH geweest en daar alles probleemloos meegekregen. Die vond het wel grappig om ze een voor een te scannen Ging er mij meer om dat ze morgen waardeloos zijn en er is al voor betaald door de fabrikant, heb de bonnen gewoon normaal gekregen.Marry schreef:Dan sluit je toch gewoon weer achteraan in de rij aan?Deezers schreef:Vandaag de laatste dag. Had nog wat bonnen over maar kreeg we echt maar 1 mee bij de kassa.. en morgen zijn ze waardeloos. Op de achterkant staat 1 per persoon en dat ging ze dus voorlezen..
- tequilacin
Het ligt er gewoon aan met wie je van doen hebt: ik kreeg soms zelfs de bonnen terug, en de kassajuffrouw heeft ook een keer 3 x achter elkaar verschillende bonnen gescant. Het kan dus allemaal wel, maar je moet het willen doen!Deezers schreef:Ze had de teamleider erbij gehaald om te vragen of ze alles apart mocht scannen. Die zei je krijgt er maximaal 1 mee en opnieuw aansluiten bij andere kassa heeft vandaag geen zin. Net bij andere AH geweest en daar alles probleemloos meegekregen. Die vond het wel grappig om ze een voor een te scannen Ging er mij meer om dat ze morgen waardeloos zijn en er is al voor betaald door de fabrikant, heb de bonnen gewoon normaal gekregen.Marry schreef:Dan sluit je toch gewoon weer achteraan in de rij aan?Deezers schreef:Vandaag de laatste dag. Had nog wat bonnen over maar kreeg we echt maar 1 mee bij de kassa.. en morgen zijn ze waardeloos. Op de achterkant staat 1 per persoon en dat ging ze dus voorlezen..
-
Sommige mensen doen gewoon graag moeilijk. Gewoon omdat het kan......
Bij 1 Appie hier deden ze ook moeilijk toen ik 4 bonnen tegelijk in wilde leveren (wilde ze apart afrekenen).
Nou, laat maar zitten dan en op naar de volgende Appie waar ze totaal niet moeilijk deden.
Jammer dat het nu voorbij is, ben nu zowat verslaafd aan die koffie (wat vast de bedoeling van deze actie is hahaha).
Bij 1 Appie hier deden ze ook moeilijk toen ik 4 bonnen tegelijk in wilde leveren (wilde ze apart afrekenen).
Nou, laat maar zitten dan en op naar de volgende Appie waar ze totaal niet moeilijk deden.
Jammer dat het nu voorbij is, ben nu zowat verslaafd aan die koffie (wat vast de bedoeling van deze actie is hahaha).