Hier had een vrij grote Jumbo maar 1 soort Finley staan. Ik heb ook mijne gekocht bij de AH.Jo12 schreef:Ik heb gezocht bij de Jumbo, maar het niet gevonden. Misschien keek ik op de verkeerde afdeling(en)?
Probeer de heerlijke smaak van Finley nu gratis (2 blikjes)
-
- Has thanked: 32 times
- Been thanked: 38 times
Re: Probeer de heerlijke smaak van Finley nu gratis (2 blikjes)
-
- Been thanked: 1 time
Iemand enig idee waar ik de smaak Citroen - vlierbloesem en Pompelmoes-Bloedsinaasappel kan kopen
Ik ook gister haha...dus ga de blikjes ook halen !Jacky's schreef:gelieerd aan de sprite actie, vandaag het bedrag binnen
Leuk,maar ik wacht eerst maar eens mijn geld af van de Sprite actie, ging ook via deze coca-cola website
3 smaken verkrijgbaar bij AH Almelo centrum
Vandaag de smaken pompelmoes & bloedsinaasappel + Mojito bij Jumbo, Spoorsingel in Heerlen gekocht.
-
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 4 times
De bloedsinaaasappel en mojito waren de enige die mijn wijk ah heeft.BabsMeijers schreef:Iemand enig idee waar ik de smaak Citroen - vlierbloesem en Pompelmoes-Bloedsinaasappel kan kopen
Ik heb Finley bij de grootste AH in de stad gekocht. Die had, zover ik me herinner, alle soorten. Mijn Jumbo verkoopt alleen de Pompelmoes-Bloedsinaasappel en de Mojito.BabsMeijers schreef:Iemand enig idee waar ik de smaak Citroen - vlierbloesem en Pompelmoes-Bloedsinaasappel kan kopen
Hallo, had ook het probleem dat ik 1x het bedrag had ingevuld. Een mail verzonden en zojuist kreeg ik dit bericht:
Wat vervelend te horen dat je online deelname voor de terugbetaling van 2 blikjes Finley niet duidelijk was. Dankzij jouw feedback hebben we de tekst op het promotieplatform ook aangepast.
Wij zorgen er alsnog voor dat het correcte bedrag voor jouw 2 blikjes Finley wordt overgemaakt op je (IBAN)nummer.
Dat noem ik klantvriendelijk en service!
Wat vervelend te horen dat je online deelname voor de terugbetaling van 2 blikjes Finley niet duidelijk was. Dankzij jouw feedback hebben we de tekst op het promotieplatform ook aangepast.
Wij zorgen er alsnog voor dat het correcte bedrag voor jouw 2 blikjes Finley wordt overgemaakt op je (IBAN)nummer.
Dat noem ik klantvriendelijk en service!
Ik heb vandaag het geld voor twee blikjes FInley terug gekregen. Dat ging sneller dan bij de Sprite ...