Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder app
-
- Been thanked: 1 time
Re: Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder app
stond eerst geen datum, gisteren 23-04,
vanmorgen tm 19-04
en nu ineens: geldig tm 17-04! Dus actie is voorbij!
vanmorgen tm 19-04
en nu ineens: geldig tm 17-04! Dus actie is voorbij!
Re: Geld retour op Haribo Fruitmania en Lekker & Anders Kip Kebap via Reclamefolder app
Zag het ook net. Uitverkocht. Baal enorm, was net op weg om het te halen.
-
@amegrunn , ik had het ook al ingepland om vanavond te eten. De pitabroodjes klaargelegd en de ijsbergsla gesneden
-
Ik heb 'm zaterdag gekocht/ingediend, zondag kreeg ik bevestiging; zowel Haribo als Kebap waren goedgekeurd en toegevoegd aan mijn 'spaarpotje'. Maar nog steeds is de kebap niet bijgeschreven en ik heb niets meer gehoord.
Daarnaast vind ik het echt vreemd dat de einddatum zo plots met 5 dagen wordt ingekort. Als er maar een x aantal cashbacks zijn doe het dan zoals Scoupy.
Daarnaast vind ik het echt vreemd dat de einddatum zo plots met 5 dagen wordt ingekort. Als er maar een x aantal cashbacks zijn doe het dan zoals Scoupy.
Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt, stond vanochtend dat kip kebab t/m 19 april geldig is. Ga ik het halen en dien het in. Nu lees ik inderdaad dat het verlopen is omdat het t/m 17 april was. Je kan toch niet op 1 dezelfde dag ineens de datum vervroegen naar 2 dagen eerder. Dat is toch niet eerlijk. Had het vandaag al wel ingediend voordat het op verlopen stond, dus ik ben benieuwd of het toegekend wordt.AmeGrunn schreef:En nu is het helemaal niet meer in de lijst ...ner schreef:Klopt, gister stond het bij mij nog op einddatum 23 april en nu op 19 april.AmeGrunn schreef:De Lekker & Anders Kip Kebap heeft nu een einddatum van 19 april. In ieder geval bij mij in de app.
Heeft iemand een foto van de bon gemaakt waarbij staat geldig t/m 23 of 19 april? Ze kunnen natuurlijk niet zomaar de geldigheid naar terug in de tijd veranderen.
Oh, gelukkig zojuist in mijn spaarpotje het geld van de kebap. Kennelijk heb ik geluk gehad, maar zou niet zo spannend mogen zijn dat je op de dag dat je in de app een actie ziet en in huis haalt toch alweer te laat bent...
Nu in de app: Haribo fruity dropmix 50% korting
-
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 15 times
Misschien kan je beter hiervoor een nieuw onderwerp aanmaken? Dan blijft alles duidelijker.Gitje schreef:Nu in de app: Haribo fruity dropmix 50% korting
-
- Has thanked: 19 times
15 april zei iemand dat er ook gehaktrolletjes in de app staan. Staat niet in de titel, maar ik heb ze gehaald en ingediend en is vandaag goedgekeurd. Betreft Lekker Anders Cevapcici.
Wel beperkt verkrijgbaar. Zelf bij de AH xl Leeuwarden gevonden.
Wel beperkt verkrijgbaar. Zelf bij de AH xl Leeuwarden gevonden.