Gratis Fruit Infuser Kruidvat (TIP)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Estherp
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Gratis Fruit Infuser Kruidvat (TIP)

Bericht door Estherp »

Bij Kruidvat ontvang je nu bij diverse producten een fruit infuser (waterfles met een soort filter)

Mijn tip: Bij 2 Dove producten ontvang je gratis een fruit infuser ter waarde van € 12,99. Tegelijkertijd kun je op Dove deo ook spaarpunten inleveren. Ik heb punten ingeleverd (600 stuks) en toen waren en de deo's gratis + de waterfles Voordeel van € 20,77 :D
P1150069a.jpg
P1150069a.jpg (138.03 KiB) 6606 keer bekeken
BabsMeijers

Re: Gratis Fruit Infuser Kruidvat (TIP)

Bericht door BabsMeijers »

Estherp schreef:Bij Kruidvat ontvang je nu bij diverse producten een fruit infuser (waterfles met een soort filter)

Mijn tip: Bij 2 Dove producten ontvang je gratis een fruit infuser ter waarde van € 12,99. Tegelijkertijd kun je op Dove deo ook spaarpunten inleveren. Ik heb punten ingeleverd (600 stuks) en toen waren en de deo's gratis + de waterfles Voordeel van € 20,77 :D P1150069a.jpg
Dat wilde ik ook eerst doen maar hier bij de Kruidvat vertelde ze me dat het niet ging omdat je dan gebruikt maakte van die gratis actie en dat het alleen ging als je ook daadwerkelijk 2 dove producten zou kopen dus waar je voor moest betalen.
Estherp
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Bericht door Estherp »

Dat wilde ik ook eerst doen maar hier bij de Kruidvat vertelde ze me dat het niet ging omdat je dan gebruikt maakte van die gratis actie en dat het alleen ging als je ook daadwerkelijk 2 dove producten zou kopen dus waar je voor moest betalen.
Ik heb het aan de kassa geprobeerd en de kassa paste dit zelf goed toe. Medewerkster hoefde niets handmatig te doen of zo. Dus zeker het proberen waard ;)
Miranda
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door Miranda »

Zoveel punten hebben wij nog niet.

We hebben 2 vaseline lipverzorging gekocht van 1,99 nog geen 4 euro voor 2 blikjes en de gratis waterfles.
nana

Re: Gratis Fruit Infuser Kruidvat

Bericht door nana »

Bij de Xenos koop je zo,n fruit infuser voor €3.60,
zonder dat je eerst wat kopen moet,want dat moet je ook tellen.
Jisca

Bericht door Jisca »

Bij de Dove deodorants Soft Feel hing een bordje met 'Kassakoopje 1,50' in plaats van 3 euro zoveel :)
Dus ik heb daar 2 van genomen, 3 euro totaal, en kreeg ook de waterfles gratis.
Miranda
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Gratis Fruit Infuser Kruidvat

Bericht door Miranda »

nana schreef:Bij de Xenos koop je zo,n fruit infuser voor €3.60,
zonder dat je eerst wat kopen moet,want dat moet je ook tellen.
Maar daar krijg je niet gratis 2 vaseline, 2 deo, 2 doucheschuim oid naar keuze erbij. ;)
ekmaat

Bericht door ekmaat »

Jisca, bedankt voor de TIP.

Hier ook Euro 1,50 voor de Dove deo. 3x gekocht met 3 waterflessen en een zakje Kinder paaseitjes
Plaats reactie