Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Re: Omo : bij diverse supermarkten NIET SCHOON GELD TERUG GARANTIE

Bericht door Famke »

Estherp schreef:Gisteren gekocht en ermee gewassen. De vlek was er helaas toch niet uit (Had nog goed hoop) Nu wil ik gebruik maken van de actie, zegt de site dat de actie is afgelopen??!! Ik kan wel de 3e vragen invullen, maar krijg vervolgens een schrm dat de actie is afgelopen :evil:
Actie liep officieel t/m 4 juni. Jammer dat ze het niet verlengd hebben. Wist trouwens niet dat er 1e Pinksterdag er toch supermarkten open waren. Hier waren ze officieel allemaal dicht.
Foxy13

Bericht door Foxy13 »

Hier zaterdagmiddag 3e gekocht, zondag 4e 's ochtends ingediend. Ik wacht nog steeds op goedkeuring, kon het nog wel indienen gisteren.
Jammer inderdaad dat de actie niet verlengd is, denk niet dat er veel mensen zijn die ervan wisten en het wasmiddel uitgeprobeerd hebben.

Misschien kun je een mailtje sturen naar Scoupy of even via Facebook contact opnemen, je kassabon is wel van de 4e. Wie weet maken ze
er geen probleem over en krijg je het alsnog vergoed.
suriboy

Bericht door suriboy »

Famke schreef:
Estherp schreef:Gisteren gekocht en ermee gewassen. De vlek was er helaas toch niet uit (Had nog goed hoop) Nu wil ik gebruik maken van de actie, zegt de site dat de actie is afgelopen??!! Ik kan wel de 3e vragen invullen, maar krijg vervolgens een schrm dat de actie is afgelopen :evil:
Actie liep officieel t/m 4 juni. Jammer dat ze het niet verlengd hebben. Wist trouwens niet dat er 1e Pinksterdag er toch supermarkten open waren. Hier waren ze officieel allemaal dicht.

@Estherp: ik zou zeggen mail Scoupy even en leg ze het voor.

@Famke: in Rotterdam waren de supermarkten bijna allemaal open.
enweereentje

Bericht door enweereentje »

suriboy schreef:
enweereentje schreef:jaAAAAAAAAAAAAA, Lekker de boel besodemieteren voor een paar euro's. Nederlanders op en top!
Brrrrr.
Laat de hitte geen invloed op je gemoedtoestand krijgen. Pak een koud drankje als het maar geen azijn is. :D
Ik typte het vanuit een heerlijk gekoeld huis. Zonde koud biertje?

Maar alsje dr over nadenkt is het toch wel erg triest dat je zelfs voor een paar euro de boel moet besodemieteren? Ach ja, groot bedrijf, dus dan mag het. Voor mij is het moreel verval.
suriboy

Bericht door suriboy »

enweereentje schreef:
suriboy schreef:
enweereentje schreef:jaAAAAAAAAAAAAA, Lekker de boel besodemieteren voor een paar euro's. Nederlanders op en top!
Brrrrr.
Laat de hitte geen invloed op je gemoedtoestand krijgen. Pak een koud drankje als het maar geen azijn is. :D

Maar alsje dr over nadenkt is het toch wel erg triest dat je zelfs voor een paar euro de boel moet besodemieteren? Ach ja, groot bedrijf, dus dan mag het. Voor mij is het moreel verval.
Alles wordt netjes gekocht en ingediend; hoe kom je er dan bij dat we de boel besodemieteren? Alles gebeurd volgens de regels van Scoupy.
Zou je aub je waarde-oordeel voor jezelf willen houden? :x
enweereentje

Bericht door enweereentje »

suriboy schreef:
enweereentje schreef:
suriboy schreef:

Alles wordt netjes gekocht en ingediend; hoe kom je er dan bij dat we de boel besodemieteren? Alles gebeurd volgens de regels van Scoupy.
'Niet schoon, geld terug'-actie met als voorwaarde: 'je dient 3 vragen te beantwoorden naar waarheid'.

En wat lees ik hier alweer: mensen die meerder flacons willen kopen. Mag jij mij uitleggen waarom je meerdere flacons wil kopen als het toch niet schoon wast. Enige reden: omdat men het gratis kan krijgen als men aanvinkt ''niet schoon'. Ergo: er wordt gelogen om eigen bestwil en das niet eerlijk ;) al zullen dr best wel een aantal mensen niet tevreden over zijn. Over die mensen heb ik het dan ook niet.

Dus, nu, ik neem mijn woorden niet terug in deze :) Er wordt misbruik gemaakt door de goedheid van Omo, waar ze natuurlijk wel een beetje zelf om vragen..
ikka
Has thanked: 3 times

Bericht door ikka »

Verlengd:
- Deze niet-schoon-geld-terug-actie is begonnen op 08-05-2017. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode. Deze actie eindigt op 01-10-2017.
mw22

Bericht door mw22 »

enweereentje schreef:
suriboy schreef:
enweereentje schreef: Ik typte het vanuit een heerlijk gekoeld huis. Zonde koud biertje?

'Niet schoon, geld terug'-actie met als voorwaarde: 'je dient 3 vragen te beantwoorden naar waarheid'.

En wat lees ik hier alweer: mensen die meerder flacons willen kopen. Mag jij mij uitleggen waarom je meerdere flacons wil kopen als het toch niet schoon wast. Enige reden: omdat men het gratis kan krijgen als men aanvinkt ''niet schoon'. Ergo: er wordt gelogen om eigen bestwil en das niet eerlijk ;) al zullen dr best wel een aantal mensen niet tevreden over zijn. Over die mensen heb ik het dan ook niet.

Dus, nu, ik neem mijn woorden niet terug in deze :) Er wordt misbruik gemaakt door de goedheid van Omo, waar ze natuurlijk wel een beetje zelf om vragen..

Laatste opmerking door moderator verwijderd, politieke discussies horen niet thuis in dit forum. Onderwerp gesloten omdat deze behoorlijk uit de hand begon te lopen. Graag bij het onderwerp blijven en elkaar met respect behandelen.
Gesloten