- Maximaal één deelnemend wasmiddel product per persoon, gekocht in een winkel in Nederland.
- Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per persoon maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze wasmiddel geld-terug-actie.
Houdt dat in dat je maar 1 product mag kopen en in mag dienen? Dus niet alle 3 kopen en alle 3 indienen?
Evelien2609 schreef:- Maximaal één deelnemend wasmiddel product per persoon, gekocht in een winkel in Nederland.
- Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per persoon maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze wasmiddel geld-terug-actie.
Houdt dat in dat je maar 1 product mag kopen en in mag dienen? Dus niet alle 3 kopen en alle 3 indienen?
Er zijn 3 (drie) categorieën n.l.: wasmiddel, wasverzachter, geurbooster.
Per categorie mag je 1 (één) product kopen.
Je mag alle 3 (drie) de categorieën op 1 (één) bon hebben.
Evelien2609 schreef:- Maximaal één deelnemend wasmiddel product per persoon, gekocht in een winkel in Nederland.
Er zijn 3 (drie) categorieën n.l.: wasmiddel, wasverzachter, geurbooster.
Per categorie mag je 1 (één) product kopen.
Je mag alle 3 (drie) de categorieën op 1 (één) bon hebben.
Yep, deja vu, al eerder gezocht naar houdbaarheidsdatum, nog steeds njete noppes nothting gevonden. Die opmerkingen over AH denk in nu te snappen, AH heeft in het verleden veel Lenor weggegeven o.i.s.m. andere acties. Trouwens las even de achterkant, gelukkig hebben we hier een arts in de buurt, zou niet weten waar een antigifcentrum is. Ga nu wat zinnigs doen, de was.
Sue-tje schreef:doet de wasverzachter 46 wassingen a 1150 ml wel of niet mee? Ik zie op de site in dezelfde regel staan, 1.15 L, 550 ml. De 46 wassingen zijn 1150 ml.
Kijk eens naar het plaatje bij de aanbieding waar je ook je bon moet indienen
Ja, de 46 wassingen flacon van 1.15l doet dus ook mee. 1150ml=1.15 liter.
Jammer, zie ik nu pas. Ik had een kleine flacon gekocht, maar had dus beter de grotere kunnen pakken. Al heb ik die volgens mij niet gezien in de winkel?