Evelien2609 schreef:
Jullie doen het maar op jullie manier, ik op die van mij. En of ik dat eerlijk doe of niet tegenover scoupy, tja dat is voor jullie een vraag en voor mij een weet.
Jullie vallen mij er nu op aan maar anderen niet. Heb ik gezegd dat ik vanaf nu alleen maar scoupy besodemieter? Nee, dat maken jullie er van. Ik zei dat ik er op aangevallen wordt, maar bij anderen als die zoiets zeggen te hebben gedaan dan worden die er niet op aangesproken.
Voor mij is dat geen vraag meer hoor. Eerlijkheid heeft bij jou duidelijk een andere betekenis, maar dat wordt een andere discussie en dan dwalen we af van het hoofdonderwerp.
Het heeft helemaal niks met een aanval te maken. Als je er zo openlijk ervoor uitkomt om op een creatieve manier de actievoorwaarden uit de weg gaat, dan kan je een wederreactie ontvangen die door mij wordt gegeven. Doe waar je je goed bij voelt.
Prettige avond verder.
Als je mensen al zo veroordeeld, dan zegt dat wel wat over jou.
Ik heb gezegd dat ik weet hoe ik het in het vervolg moet gaan doen. Of dat gewoon 1 kopen is volgens de aanwijzingen van scoupy of de creatieve manier gebruik om de 1 + 1 actie te gebruiken, dat is voor mij om uit te zoeken.
Ik leg de capsule altijd eerst achter in de trommel, heb ik eens ergens op een pak gelezen dat dat de beste manier is.
1 capsule is inderdaad genoeg voor een volle wasmachine.
Raymond1985 schreef:
suriboy schreef:Back on the topic:
Met het schaamrood op de kaken moet ik bekennen dat we nog nooit de wasmiddel capsules hebben gebruikt. Was gister in de supermarkt en vroeg een medewerker hoe je het moet gebruiken. Hij begon meteen te lachen maar heeft wel aangegeven dat je de capsule in de trommel gooit.
Maar wie kan me uitleggen hoeveel kleding je kan wassen met 1 capsule? En wat gebeurt er met het plastieke omhulsel? Hoe vind ik het terug na de was en hoe gaat hij open gedurende de was?
Ik was standaard een volle was met 1 capsule (8kg). Je kan de capsule met plastic en al tussen de was doen. Het plastic lost volledig op tijdens het wassen hier zie je dan ook helemaal niks van terug.
@irisvm ,bedankt voor het delen van deze actie!
Bij de Plus kun je weer sparen voor een boodschappenpakket; deze wasmiddelen tikken ook weer prettig aan! Daar heb ik ze nu gekocht.
Voorraad slinkt wel hard; staat nu op 18% voor het wasmiddel..
Hortensia schreef:@irisvm ,bedankt voor het delen van deze actie!
Bij de Plus kun je weer sparen voor een boodschappenpakket; deze wasmiddelen tikken ook weer prettig aan! Daar heb ik ze nu gekocht.
Hortensia schreef:@irisvm ,bedankt voor het delen van deze actie!
Dat is dan zeker een lokale actie, want bij "mijn" Plus is er op dit moment geen actie om iets te sparen. De Smurfen waren het laatste
AFGELOPEN - Probeer Lenor wasmiddel voor €1
Wow, dat ging snel! Deze Lenor cashback-actie is afgelopen. Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 14-06-2017.
AFGELOPEN - Probeer Lenor wasverzachter voor €1
Wow, dat ging snel! Deze Lenor cashback-actie is afgelopen. Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 14-06-2017.
AFGELOPEN - Probeer Lenor Unstoppables voor €1