Bij de jumbo in Hoogezand kunnen vinden vorige week. Het ingediend alleen mijn vader had het gekocht en ik had zijn rekeningnummer ook ingevuld, alleen met mijn naam etc omdat ik via fb had ingelogd. Dus stond mijn naam bij rekeninghouder en het rekeningnummer van mijn vader. Ik zag het net toen ik op versturen klikte. Dus via fb contact gezocht met Coca cola en die gaven aan dat het geen probleem zou moeten zijn, tenzij ik zelf al eerder had meegedaan met deze actie met mijn naam, wat niet het geval was. Nog niet gekeken of het al terug is gestort, maar mocht het binnen 2 weken niet binnen zijn kon ik even weer contact opnemen. Maar zij gingen er vanuit dat het goed zou komen.
minie schreef:vandaag bij plus apeldoorn stond er een speciale stelling met deze stelling. (incl info over de actie)
Ik heb in het folder pakket een folder met deze actie. http://www.chaudfontaine.nl/gratis/
En dan wordt je doorgelinkt naar de coca cola site.
Actie loopt van 1 juni tot 31 oktober 2017
Ik probeer ook de cashback in te dienen, dit lukt niet. Inloggen via Facebook is gelukt. Maar wat bij mij niet lukt is het uploaden van de kassabon. Wanneer ik op de button klik, gebeurt er niets. Meerdere mensen hier last van? Zojuist heb ik een contact formulier ingediend op de website van Coca-Cola met deze melding. Ben benieuwd of ik hier antwoord op krijg....
daanwinhof schreef:Ik probeer ook de cashback in te dienen, dit lukt niet. Inloggen via Facebook is gelukt. Maar wat bij mij niet lukt is het uploaden van de kassabon. Wanneer ik op de button klik, gebeurt er niets. Meerdere mensen hier last van? Zojuist heb ik een contact formulier ingediend op de website van Coca-Cola met deze melding. Ben benieuwd of ik hier antwoord op krijg....
Binnen 2 minuten kreeg ik al een persoonlijk antwoord via de mail. Ik heb een email terug mogen sturen met daarin een foto van de kassabon+mijn gegevens. Op deze manier zullen zij ervoor zorgen dat ik mijn geld terug krijg binnen 10 werkdagen. Complimenten voor het snelle antwoord+de oplossing!