Probeer SENSEO® Classic 48 pads voor €2,50.
-
Re: Probeer SENSEO® Classic 48 pads voor €2,50.
Dekamarkt heeft deze idd nog in het assortiment.
Zojuist gehaald en goedgekeurd.
Zojuist gehaald en goedgekeurd.
Fantastisch dat jullie de 48 pads allemaal hebben kunnen kopen!
Maar de ketens die jullie noemen (Dekamarkt, Dirk, Hoogvliet, Vomar, ...) zijn niet echt landelijk, maar op een bepaald gebied (voornamelijk in het Westen) geconcentreerd. In ieder geval allemaal zuidelijk van Zwolle, en vooral in de Hollandse provincies.
Als je in de noordoostelijkste provincie van ons land zit (zoals ik) dan heb je daar niet zoveel aan. Wat we hier vooral hebben is AH, Jumbo, Plus en Coop.
Maar, wie weet, misschien heeft een van de winkels desondanks de 48 pads! Ik ga verder kijken.
Maar de ketens die jullie noemen (Dekamarkt, Dirk, Hoogvliet, Vomar, ...) zijn niet echt landelijk, maar op een bepaald gebied (voornamelijk in het Westen) geconcentreerd. In ieder geval allemaal zuidelijk van Zwolle, en vooral in de Hollandse provincies.

Als je in de noordoostelijkste provincie van ons land zit (zoals ik) dan heb je daar niet zoveel aan. Wat we hier vooral hebben is AH, Jumbo, Plus en Coop.
Maar, wie weet, misschien heeft een van de winkels desondanks de 48 pads! Ik ga verder kijken.

Boni heeft ook de 48 pads zakken voor € 3.99 zit ook richting het noorden
Boni is hetzelfde als de andere ketens. Vooral in het Westen, met name de Hollandse provincies, en niks ten noorden van Zwolle.testpiet schreef:Boni heeft ook de 48 pads zakken voor € 3.99 zit ook richting het noorden

-
Deze week in de aanbieding €3,99 per zakLotje schreef:De zakken met 48 pads worden verkocht bij Dirk.
@moontjemoon, bedoel je dat de grens van op=op is bereikt?
Als ik de link open, geeft hij nog 93% aan..
Als ik de link open, geeft hij nog 93% aan..
-