Diverse nieuwe cashbacks bij scoupy! 4x gratis, 2x €1 (opmerking moderator geplaatst)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
irisvm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Diverse nieuwe cashbacks bij scoupy! 4x gratis, 2x €1 (opmerking moderator geplaatst)

Bericht door irisvm »

Lijkt wel een nieuwe (onaangekondigde) cashbackparade bij scoupy met veel producten gratis of met flinke korting!

Gratis:
- Cheez Dippers® Pizza: van €2,29* voor €0
- Lekker&Anders! Turkse Pizza: van €2,99* voor €0 (exclusief bij AH!)
- Lay’s Oven Baked Fusions: van €1,29* voor €0
- Mineraalwater met een vleugje smaak: van €1,09* voor €0

Met korting:
- Nalys maxi vellen toiletpapier: van €3,55* voor €1
-WC-EEND® Fresh Discs: van €3,04* voor €1

Opmerking Moderator: Gelieve de artikelnamen in de topic en de link in je bericht vermelden, dat maakt het voor andere gebruikers makkelijker om de juiste aanbieding te vinden.
Sue-tje

Re: Diverse nieuwe cashbacks bij scoupy! 4x gratis, 2x €1 (opmerking moderator geplaatst)

Bericht door Sue-tje »

Leuk is dat. Ik heb exact dezelfde verpakking gekocht van de lekker en anders pizza. Maar bij mijn Albert Heijn kost deze niet 2,99 maar 4,25. Hoe is dat toch mogelijk om zover weg te lopen van de adviesprijs? Nu maar hopen dat hij wordt geaccepteerd. Vind voor 3 pizza's die niet af zijn dit toch erg veel geld, ze moeten wel Fantastisch smaken.
Famke
Has thanked: 24 times
Been thanked: 27 times

Re: Diverse nieuwe cashbacks bij scoupy! 4x gratis, 2x €1 (opmerking moderator geplaatst)

Bericht door Famke »

Sue-tje schreef:Leuk is dat. Ik heb exact dezelfde verpakking gekocht van de lekker en anders pizza. Maar bij mijn Albert Heijn kost deze niet 2,99 maar 4,25. Hoe is dat toch mogelijk om zover weg te lopen van de adviesprijs? Nu maar hopen dat hij wordt geaccepteerd. Vind voor 3 pizza's die niet af zijn dit toch erg veel geld, ze moeten wel Fantastisch smaken.
wordt geaccepteerd. Ik heb hetzelfde product en die is gewoon goedgekeurd. Bij Scoupy werken ook maar mensen en die maken ook fouten (zij laten hier en daar wel eens een steekje vallen) ;) De Veggie is trouwens 2,99 maar alleen bij de grote filialen te krijgen heb ik vernomen.
Sue-tje

Bericht door Sue-tje »

Het is inderdaad goedgekeurd.
dk451

Bericht door dk451 »

Prijs is nu via Scoupy ook aangepast naar 4,25 :
https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/lekk ... 0/49464/co
Sue-tje

Bericht door Sue-tje »

Meer die het volledige bedrag hebben ontvangen van de fresh disk? Ik heb er 3,29 voor betaald, en ook 3,29 terug gekregen.
irisvm

Bericht door irisvm »

Sue-tje schreef:Meer die het volledige bedrag hebben ontvangen van de fresh disk? Ik heb er 3,29 voor betaald, en ook 3,29 terug gekregen.
Jep, hier ook!
Marry

Bericht door Marry »

irisvm schreef:
Sue-tje schreef:Meer die het volledige bedrag hebben ontvangen van de fresh disk? Ik heb er 3,29 voor betaald, en ook 3,29 terug gekregen.
Jep, hier ook!
Ja ik ook, eerst nog zien of dat ook inderdaad op mn rekening komt :D
Annett

Bericht door Annett »

Bij de Turkse pizza met vlees hebben ze verschillende verpakkingen, die met de rode stip heeft 20 % meer inhoud (540 g in plaats van 450 g).
liamito
Has thanked: 2 times
Been thanked: 5 times

Bericht door liamito »

Pizza's waren op bij mijn AH. :( Iemand een idee waarom ze exclusieve acties maken met producten die je vrijwel overal kunt kopen? Buurman Jumbo had nog een hele stapel liggen, vermoeiend.
Plaats reactie