Diverse nieuwe cashbacks bij scoupy! 4x gratis, 2x €1 (opmerking moderator geplaatst)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Has thanked: 24 times
Been thanked: 26 times

Re: Diverse nieuwe cashbacks bij scoupy! 4x gratis, 2x €1 (opmerking moderator geplaatst)

Bericht door Famke »

Wederom:

Wow, dat ging snel! De Nalys maxi vellen toiletpapier-actie is afgelopen.

Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 27-09-2017. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Meriam

Re: Diverse nieuwe cashbacks bij scoupy! 4x gratis, 2x €1 (opmerking moderator geplaatst)

Bericht door Meriam »

Meriam schreef:Ja, ik maakte hetzelfde mee met de rijst. Heb bon toch ingediend en nu maar duimen..

Helaas...afgekeurd....soms zit het tegen....
Zeeuwsmeisje
Been thanked: 1 time

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Marry schreef:
irisvm schreef:
Sue-tje schreef:Meer die het volledige bedrag hebben ontvangen van de fresh disk? Ik heb er 3,29 voor betaald, en ook 3,29 terug gekregen.
Jep, hier ook!
Ja ik ook, eerst nog zien of dat ook inderdaad op mn rekening komt :D
Bij mij stond in mijn account dat ik €3,29 uitbetaald zou krijgen, maar vandaag is er €2,29 op mijn rekening gestort. Het uitbetaalde bedrag is ook in mijn account aangepast van €3,29 naar €2,29.
enweereentje

Bericht door enweereentje »

Deezers schreef:Cheez dippers zijn hier bij alle winkels al sinds maandag leeg van de pizza variant... Niet leverbaar of pas van het weekend. Tja dan is de actie al op. Jan Linders had ook al geen chips meer van hun gta... Voor niks heengereden..
Ik heb de Lays oven chips bij de AH gehaald. Bij het indienen zag ik dat ik de verkeerde gehaald had. Bon meldt 'Lays oven chips´.
Bij de AH de pastasaus gehaald van Heinz Seriously. De bon meldt: Heinz seriously.

Grofwef komt het er bij de AH op neer dus dat je ruimere keuzes hebt :D Want een pot mayonaise van Heinz seriously zal ook wel als heinz seriously op de bon staan vermeld. Als die toevallig dezelfde prijs heeft, had je die dus ook gratis kunnen halen. Als er meerdere smaken Cheez dippers zijn, zullen die op de bon ongetwijfeld niet met smaak genoemd worden.. maar dat kun je vast checken bij de prijsscanners die in de winkels hangen.
petra11
Been thanked: 16 times

Bericht door petra11 »

te veel terug betaald van wc-eend gta.:
ik kreeg zojuist bericht van Scoupy (bij "ongewenst") dat ik 1,00 te veel heb terug gekregen van wc.-eend.
Met het verzoek om 1,00 terug te storten naar Scoupy.
Jammer, maar ik doe het toch even. Is wel zo correct.
Mario

Bericht door Mario »

Euro teveel gehad van de WC EEND......
verzoek van Scoupy om cashback....
CASHBACK aanvraag heb ik ontvangen, ik streef ernaar om deze in 2 dagen terug te betalen.... :lol: :lol: :lol:
euro inmiddels onderweg, wie niet terugbetaald, loopt de kans buitengesloten te worden van Cashbackacties ofzo....of ze houden die euro later alsnog ergens in....dus gewoon netjes terugboeken, dacht ik zo...
greetje11
Has thanked: 51 times
Been thanked: 13 times

Bericht door greetje11 »

ik ook netjes terugbetaald, zoals t hoort
willy13

Bericht door willy13 »

De Lay’s Oven Baked Fusions-actie is afgelopen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 28-09-2017. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Sue-tje

Bericht door Sue-tje »

Ik heb het ook netjes betaald. Wel zo fatsoenlijk. Als we te weinig krijgen piepen we ook.
Hoe weet je dat je wordt uitgesloten van volgende acties? Lees ik nergens terug.
K'tje
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Bericht door K'tje »

Die chips, kon ik hier echt nergens vinden. nou ja ik heb nog een Jan Linders zak chips...zal ook wel smaken.
Van die wc-eend snapte ik eerst echt die gebruiksaanwijzing niet,vond het maar een vaag iets. Maar ik vond via Youtube een filmpje hoe je het kunt gebruiken.
Plaats reactie