Diverse nieuwe cashbacks bij scoupy! 4x gratis, 2x €1 (opmerking moderator geplaatst)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
enweereentje

Re: Diverse nieuwe cashbacks bij scoupy! 4x gratis, 2x €1 (opmerking moderator geplaatst)

Bericht door enweereentje »

Ik heb die hele chips ook niet gezien, en bij een derde AH heb ik dr ook even naar gekeken. Geen van de drie hadden ze.
Maar wat ik hierboven zeg. Reken bij AH de andere Lay's oven chips af en die krijg je ook gratis mee. Zelfde aankoopbedrag, zelfde omschrijving op de bon ;)
AmeGrunn

Re: Diverse nieuwe cashbacks bij scoupy! 4x gratis, 2x €1 (opmerking moderator geplaatst)

Bericht door AmeGrunn »

Ik heb de Lays vanavond bij Jumbo gekocht. Er was genoeg aanwezig geweest.
En nog net op tijd ook ...
AmeGrunn

Bericht door AmeGrunn »

Vandaag even op zoek gegaan naar de 'AH exclusief' producten.
Ben in de grootste AH in de buurt, en het is er niet verkrijgbaar, zowel geen Celestial of de Turkse pizza.
Dacht, probeer er ook de Cheez Dippers te vinden, maar dat product is geheel uit het assortiment (winkelmedewerker zei dat het van hetzelfde bedrijf komt dat Boursin verkoopt, en aangezien zij niet meer aan AH leveren, zijn al hun producten uit het assortiment).
Balen!
Laatst gewijzigd door AmeGrunn op ma 02 okt 2017, 01:18, 2 keer totaal gewijzigd.
willy13

Bericht door willy13 »

De Cheez Dippers® Pizza-actie is afgelopen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 30-09-2017. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
willy13

Bericht door willy13 »

De WC-EEND® Fresh Discs -actie is afgelopen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 30-9-2017. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
willy13

Bericht door willy13 »

De Lekker&Anders! Turkse Pizza-actie is afgelopen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 02-10-2017. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
AmeGrunn

Bericht door AmeGrunn »

Was na 18 uur toch nog even snel bij de AH, een laatste poging om de Lekker&Anders! Turkse Pizza te vinden. Ze ruimden net de vrieskasten in en, I kid you not, er lag een doos vol met die pizza's op de kar! Ik kreeg eentje vers van de kar en heb het gelijk ingediend. ;)

21:40 goedgekeurd! :D
Huubskeee

Bericht door Huubskeee »

enweereentje schreef:Ik heb die hele chips ook niet gezien, en bij een derde AH heb ik dr ook even naar gekeken. Geen van de drie hadden ze.
Maar wat ik hierboven zeg. Reken bij AH de andere Lay's oven chips af en die krijg je ook gratis mee. Zelfde aankoopbedrag, zelfde omschrijving op de bon ;)
Beetje vreemd om opzettelijk het verkeerde product te kopen, is het wel goedgekeurd bij je?
Famke
Has thanked: 24 times
Been thanked: 29 times

Bericht door Famke »

Wow, dat ging snel! De Bar-le-Duc Koolzuurvrij Mineraalwater met een vleugje munt of citroen-actie is afgelopen.

Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 09-10-2017. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Plaats reactie