Spaarkaart Tempo, Scoupy
-
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 5 times
Re: Spaarkaart Tempo, Scoupy
Ik heb deze ook van kv
In de voorwaarden van scoupy kan ik nergens vinden of het een aanbieding mag zijn.
Dus ik ga hem straks halen. Het snotneuzen tijdperk komt er toch aan
.
In de voorwaarden van scoupy kan ik nergens vinden of het een aanbieding mag zijn.
.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Aanbieding maakt niet uit, het gaat gewoon om het merk!greetje11 schreef:Ik heb deze ook van kv
.
-
Ik weet mijn inloggegevens niet uit mijn hoofd en zit ergens anders.
Zou dit ook voor Nederland gelden???
Van Onderwerp Ontvangen Grootte Categorieën
Gratis.be Deze week gratis: Dixan Perfect & Gliss, Oxfam-koffie, Vlaamse Premiegids en nog zoveel meer 12:58 141 kB
Zou dit ook voor Nederland gelden???
Van Onderwerp Ontvangen Grootte Categorieën
Gratis.be Deze week gratis: Dixan Perfect & Gliss, Oxfam-koffie, Vlaamse Premiegids en nog zoveel meer 12:58 141 kB
Weet iemand toevallig welke winkel de Tempo Original zakdoeken 42x10 stuks heeft?
Aan hardlopen heb je niets. Je moet op tijd vertrekken.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Ik had mijn spaarkaart vol en een exclusief voor jou coupon gekregen, deze gisteren ingediend. Nu krijg ik maar 1€ retour ipv de betaalde 1,99. Mailtje verstuurd met de vraag waarom dat was.
Nu krijg ik als amtwoord: Bedankt voor je bericht! Je krijgt een bepaalde spaarbeloning op basis van het aantal gekochte producten. Mocht je maar 1 product gekocht hebben, dan ontvang je een euro ter beloning. Zodra je meerdere Tempo-producten hebt gekocht, ontvang je ook een hogere beloning.
Maar dit gaat volgens mij om een hele andere actie, in de coupon staat duidelijk een Tempo product voor €0,00 dus maar weer terug gemaild,,,,
Nu krijg ik als amtwoord: Bedankt voor je bericht! Je krijgt een bepaalde spaarbeloning op basis van het aantal gekochte producten. Mocht je maar 1 product gekocht hebben, dan ontvang je een euro ter beloning. Zodra je meerdere Tempo-producten hebt gekocht, ontvang je ook een hogere beloning.
Maar dit gaat volgens mij om een hele andere actie, in de coupon staat duidelijk een Tempo product voor €0,00 dus maar weer terug gemaild,,,,
Laatst gewijzigd door Marry op zo 15 okt 2017, 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat is wel vreemd.Marry schreef:Ik had mijn spaarkaart vol en een exclusief voor jou coupon gekregen, deze gisteren ingediend. Nu krijg ik maar 1€ retour ipv de betaalde 1,99. Mailtje verstuurd met de vraag waarom dat was.
Maar dit gaat volgens mij om een hele andere actie, in de coupon staat duidelijk een Te po product voor €0,00 dus maar weer terug gemaild,,,,
Ik heb van de week wel 100% retour gekregen.
Zou er dan nog een Tempo actie lopen waarvan we (nog) niets afweten?