Euroma zoekt 5000 testers
- Zeeuwsmeisje
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
Re: Euroma zoekt 5000 testers
Hmmm, misschien ligt het dan aan de browser die ik gebruik (Safari). Misschien moet ik het even via een andere browser proberen. Welke browser hebben jullie hiervoor gebruikt Famke en Anircha?
Edit: is inmiddels opgelost. Ik heb een andere browser gebruikt en toen lukte het wel!
Edit: is inmiddels opgelost. Ik heb een andere browser gebruikt en toen lukte het wel!
Laatst gewijzigd door Zeeuwsmeisje op vr 13 okt 2017, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Ik heb ook zonder problemen alles kunnen invullen en een mailtje ter bevestiging gekregen, safari op de tablet gebruiktFamke schreef:Hier ook geen problemen eerder.
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 3 times
Ik kon hem zelf zonder problemen invullen op m'n samsung telefoon.Zeeuwsmeisje schreef:Heeft één van jullie de review al ingevuld?
Ik kom nl niet verder dan de vragenlijst. Ik kan de kruidenmix dus ook niet declareren (dat volgt na het invullen van de review).
Op de facebookpagina zag ik dat meerdere mensen dit probleem hebben en Euroma heeft hier ook (nog) geen oplossing voor.
Mijn dochter kon hem niet invullen op haar iPhone hij blijft maar zeggen iban nummer onjuist maar die is zeker weten wel juist en als ze mijne invult zegt hij ook onjuist. Terwijl hij het bij mij dus allemaal goed pakte.
Euroma gecontacteerd en die heeft geen oplossing.
- sjaak van de Hoek
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 9 times
Ik heb evt. voor een vaste prikker nog een kassabon over (stuur me een PB )
IS INMIDDELS AL VERGEVEN
IS INMIDDELS AL VERGEVEN
Vandaag heb ik een herinnering ontvangen dat ik nog geen review had geplaatst (terwijl ik helemaal niet geselecteerd was enkele weken geleden), nog meer mensen? Kunnen wij alsnog testen?!
- UtrechtseBert
Ik had niet het idee dat er een kassabon nodig was voor deze actie. Er werd bij mij een vraag gesteld over iets wat op de verpakking stond en er werd helemaal niet om een kassabon gevraagd.sjaak van de Hoek schreef:Ik heb evt. voor een vaste prikker nog een kassabon over (stuur me een PB )
IS INMIDDELS AL VERGEVEN
-
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 3 times
Klopt hiervoor heb je het product nodig en niet de kassabon!UtrechtseBert schreef:Ik had niet het idee dat er een kassabon nodig was voor deze actie. Er werd bij mij een vraag gesteld over iets wat op de verpakking stond en er werd helemaal niet om een kassabon gevraagd.sjaak van de Hoek schreef:Ik heb evt. voor een vaste prikker nog een kassabon over (stuur me een PB )
IS INMIDDELS AL VERGEVEN
Hier ookAnnett schreef:Vandaag heb ik een herinnering ontvangen dat ik nog geen review had geplaatst (terwijl ik helemaal niet geselecteerd was enkele weken geleden), nog meer mensen? Kunnen wij alsnog testen?!