Voor deelnemers Postcodeloterij Doe Maar Lekker Duurzaam Cadeaukaart twv €12,50

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Webbie

Voor deelnemers Postcodeloterij Doe Maar Lekker Duurzaam Cadeaukaart twv €12,50

Bericht door Webbie »

Afbeelding

Tussen dinsdag 31 oktober en woensdag 8 november krijgen alle deelnemers van de Postcode Loterij een cadeaukaart t.w.v. €12,50 in de brievenbus om een heerlijke duurzame maaltijd samen te stellen voor vier personen. Met deze cadeaukaart en de bijgesloten receptenkaarten ontdekt u hoe lekker en makkelijk het is om duurzamer te eten.

De actie loopt van maandag 30 oktober t/m zondag 19 november 2017. Meer informatie over de campagne vindt u op http://www.doemaarlekkerduurzaam.nl
Fieglie

Re: Postcodeloterij Doe Maar Lekker Duurzaam Cadeaukaart twv €12,50

Bericht door Fieglie »

Vreselijk opdringerig die Postcode loterij.
Groningen

Re: Postcodeloterij Doe Maar Lekker Duurzaam Cadeaukaart twv €12,50

Bericht door Groningen »

Beter dan die stomme kookboeken die je bij de andere loterijen krijgt.
petra11
Been thanked: 8 times

Re: Voor deelnemers Postcodeloterij Doe Maar Lekker Duurzaam Cadeaukaart twv €12,50

Bericht door petra11 »

ik zag in de folder van AH staan
dat je ook kunt kiezen voor een pakketje met 8 "duurzame" producten er in
van 16,50 voor 12,50
met inlevering van die kaart:
Knorr maaltijdmix
Knorr wereldgerechten
Knorr natuurlijk lekker
Lipton zwarte thee
Cup-a-soup
Unox proeverij tomatensoep
Bertolli saus in zak
Unox rookworst

een idee als je geen tijd hebt om zelf te kiezen of dat te veel werk vindt
koekje
Been thanked: 1 time

Re: Voor deelnemers Postcodeloterij Doe Maar Lekker Duurzaam Cadeaukaart twv €12,50

Bericht door koekje »

Vreemd dat actie loopt vanaf maandag 30 oktober terwijl de kaarten pas vanaf 31 oktober in de bus liggen.

vraag me af wat je dan op 30 oktober er mee kan kopen? :lol: :lol: :roll: :roll:
UtrechtseBert

Bericht door UtrechtseBert »

koekje schreef:Vreemd dat actie loopt vanaf maandag 30 oktober terwijl de kaarten pas vanaf 31 oktober in de bus liggen.

vraag me af wat je dan op 30 oktober er mee kan kopen? :lol: :lol: :roll: :roll:
Ik denk dat de kaarten dit weekend verstuurd gaan worden en dat ze er in de eerste instantie vanuit gaan dat ze dan op 31 october in de bus liggen. Maar het kan (in een uitzonderlijk geval) natuurlijk best voorkomen dat hij in bepaalde plaatsen al op maandag bezorgd wordt. Al hoef je daar bijna niet op te rekenen daar de post vrijwel nergens meer op maandag komt.
Marry
Has thanked: 1 time

Bericht door Marry »

Vandaag ontvangen, en meteen bij de boodschappen ingeleverd, ik vind het een fijn kado :D
Miranda

Bericht door Miranda »

Nog steeds niet ontvangen.. Balen want ik wilde die box en daar stonden er net nog maar een paar van.
prinses18

Bericht door prinses18 »

Vandaag met de post ontvangen. Van het weekend maar eens gaan verzilveren.
Miranda

Bericht door Miranda »

Het is wel frustrerend hoe het werkt hoor!! Ik doe al m'n boodschappen bij AH dus ik geef hem gewoon bij de kassa. Maar er gaat praktisch nooit een bedrag van dat pasje af. Laatst expres rookworst van unox gekocht die op het plaatje werd afgebeeld ook niets begreep er al niets van. Dit is de laatste week dus ik had expres veel van Unox gekocht want dat merk doet mee. Bij de kassa niets huh zei ik de Unox wel de soep die soepballetjes etc. Nee die zijn in de bonus en dan doen ze niet mee. Watttt was dat dus al die weken de reden want ik koop vooral ook al m'n dingen in de bonus. Ik vind het een leuk cadeau hoor maar dit is toch raar is het in de bonus doet het opeens niet meer mee. Dus de cup a soup bv kan ik nu überhaupt niet meer met die pas kopen. Misschien stond het ergens hoor maar dat het dan niet meedoet heb ik nergens uit op kunnen maken.

Afgelopen vrijdag met m'n moeder boodschappen gedaan want die hebben geen ah in de buurt. We hebben expres op de kaartjes ervoor gelet en alleen voor die kaart dingen gehaald. Met de rekenmachine bijgehouden dat we tot 12,50 kwamen. Maar bij de kassa moesten we opeens nog weer 2,80 zelf betalen en bleef dat nog op de pas. Die heb ik dus van hun overgenomen. Maar dat vond ik dus ook al bijzonder. Vast ook weer bonus dingen erbij.

En de gevulde dozen waren hier al op voor wij beiden de kaart überhaupt binnen hadden?
Plaats reactie