Probeer robijn wasverzachter

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Probeer robijn wasverzachter

Bericht door greetje11 »

Famke
Berichten: 4691
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Probeer robijn wasverzachter

Bericht door Famke »

Alleen geldig op:
- Robijn wasverzachter Jasmijn & Sandelhout 750ML
- Robijn wasverzachter Waterlelie & Musk 750ML
- Robijn wasverzachter Zwitsal Geur 750ML
- Robijn wasverzachter Purple Sensation 750ML
- Robijn wasverzachter Kamperfoel & Sandelhout 750ml
- Robijn wasverzachter Passiebloem & Bergamot 750ML
- Robijn wasverzachter Pink Sensation 750ML
- Robijn wasverzachter morgenfris 750 ML
- Robijn wasverzachter Puur & Fris 750 ML.

- Indien er andere varianten Robijn wasverzachter worden ingestuurd, zal er een bedrag van maximaal €3,49 vergoed worden.
- Deze geld-terug-actie start op 30-10-2017. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode en eindigt op 22-12-2017 óf wanneer het maximaal aantal cashbacks is uitbetaald.
Meriam
Berichten: 746
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 10:33

Re: Probeer robijn wasverzachter

Bericht door Meriam »

Leuke actie weer. Dank je wel voor het plaatsen.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Probeer robijn wasverzachter

Bericht door Lia »

Ga ik morgen meteen halen!
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: Probeer robijn wasverzachter

Bericht door Mariette »

Bedankt voor het plaatsen kan gelijk met een nieuwe fles beginnen.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Probeer robijn wasverzachter

Bericht door Mario »

Blijkbaar krijg je altijd maar 3,49 terug, ik had een variant die hierboven tussen staat van 750 ml, Waterlelie & Musk van 3,98 bij AH, maar kreeg 3,49 terug.....dus die hierboven tussen staan zouden geheel vergoed worden, was bij mij echter niet zo.
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: Probeer robijn wasverzachter

Bericht door Deezers »

Mario schreef:Blijkbaar krijg je altijd maar 3,49 terug, ik had een variant die hierboven tussen staat van 750 ml, Waterlelie & Musk van 3,98 bij AH, maar kreeg 3,49 terug.....dus die hierboven tussen staan zouden geheel vergoed worden, was bij mij echter niet zo.
Zo lees ik de actie ook, even mailen dus. Zwitsal kost 4,49 euro. Er staat probeer gratis en achter de prijs een sterretje dat het de gemiddelde adviesprijs is.
Gebruikersavatar
WIJ
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 07 dec 2014, 00:34

Re: Probeer robijn wasverzachter

Bericht door WIJ »

Naar zich laat aanzien werkt scoupy hedenochtend een nieuwe stagaire in met ernstig beperkte leesvaardigheid. Zulks leidde tot afwijzing van een aanvraag vanwege een 'verkeerde productvariant', hoewel het door Onze huishoudelijke staf aangekocht product specifiek is opgenomen in de lijst van deelnemende producten én de actievoorwaarden voorts een bedrag van maximaal €3,49 vergoeden in het geval andere varianten zouden worden ingestuurd.
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Re: Probeer robijn wasverzachter

Bericht door suriboy »

Bij de Dirk zijn enkele varianten in de aanbieding deze week.
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Re: Probeer robijn wasverzachter

Bericht door suriboy »

WIJ schreef:Naar zich laat aanzien werkt scoupy hedenochtend een nieuwe stagaire in met ernstig beperkte leesvaardigheid. Zulks leidde tot afwijzing van een aanvraag vanwege een 'verkeerde productvariant', hoewel het door Onze huishoudelijke staf aangekocht product specifiek is opgenomen in de lijst van deelnemende producten én de actievoorwaarden voorts een bedrag van maximaal €3,49 vergoeden in het geval andere varianten zouden worden ingestuurd.
Gewoon bellen en aangeven wat het geval is. Meestal wordt het direct opgelost. Je zou ook kunnen emailen en krijg je na 1 dag een antwoord terug.
Plaats reactie