Probeer robijn wasverzachter

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Re: Probeer robijn wasverzachter

Bericht door suriboy »

irisvm schreef:Er stond vanaf het begin toch best duidelijk gratis wasverzachter t.w.v. €3,49. Ik heb dus in de winkel gezocht naar een variant van die prijs. Voldoende keus voor die prijs...
Klopt; zo had ik het ook gelezen.
Mario
Berichten: 517
Lid geworden op: do 03 nov 2016, 13:01

Re: Probeer robijn wasverzachter

Bericht door Mario »

suriboy schreef:
irisvm schreef:Er stond vanaf het begin toch best duidelijk gratis wasverzachter t.w.v. €3,49. Ik heb dus in de winkel gezocht naar een variant van die prijs. Voldoende keus voor die prijs...
Klopt; zo had ik het ook gelezen.
We kunnen er wel door over blijven gaan, maar heeft geen zin...dit stond er eerst, dus deden al deze varianten mee, in eerste instantie, daarna hebben ze het gewijzigd!

Alleen geldig op:
- Robijn wasverzachter Jasmijn & Sandelhout 750ML
- Robijn wasverzachter Waterlelie & Musk 750ML
- Robijn wasverzachter Zwitsal Geur 750ML
- Robijn wasverzachter Purple Sensation 750ML
- Robijn wasverzachter Kamperfoel & Sandelhout 750ml
- Robijn wasverzachter Passiebloem & Bergamot 750ML
- Robijn wasverzachter Pink Sensation 750ML
- Robijn wasverzachter morgenfris 750 ML
- Robijn wasverzachter Puur & Fris 750 ML.

- Indien er andere varianten Robijn wasverzachter worden ingestuurd, (dan deze hierboven dus) dan zal er een bedrag van maximaal €3,49 vergoed worden.
Beheerder
Beheerder
Berichten: 148
Lid geworden op: vr 26 sep 2014, 00:01

Re: Probeer robijn wasverzachter

Bericht door Beheerder »

Volgens Scoupy geldt het volgende m.b.t. de vergoeding voor Probeer Robijn:

Alleen onderstaande actievoorwaarden zijn geldig voor Probeer Robijn
Wasverzachter:
- Geldig op alle Robijn wasverzachters met een maximale aanschafwaarde van €3,49.
- Indien er andere varianten Robijn wasverzachter worden gekocht/ingestuurd (zoals bijvoorbeeld: Robijn wasverzachter Zwitsal Geur 750 ml, Robijn Intense en de 1500 ml varianten), zal er een bedrag van maximaal €3,49 vergoed worden.
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Re: Probeer robijn wasverzachter

Bericht door suriboy »

Feit is dat Scoupy e.e.a. heeft gewijzigd/verduidelijkt.

Beetje bijbetalen voor dit product is m.i. geen crime. Liever iets dan niets is mijn adagium.
Huubskeee
Berichten: 108
Lid geworden op: za 13 aug 2016, 19:47

Re: Probeer robijn wasverzachter

Bericht door Huubskeee »

Cashback afgekeurd terwijl mn moeder de morgenfrisvariant had gekocht, terwijl mijn aanvraag goedgekeurd was. Toch maar even gebeld, en ze hebben het manueel goedgekeurd. Dat arme meisje aan de telefoon werd gek van alle belletjes over deze actie, toch iets mis gegaan vanuit Scoupy...
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Probeer robijn wasverzachter

Bericht door Famke »

Huubskeee schreef:Cashback afgekeurd terwijl mn moeder de morgenfrisvariant had gekocht, terwijl mijn aanvraag goedgekeurd was. Toch maar even gebeld, en ze hebben het manueel goedgekeurd. Dat arme meisje aan de telefoon werd gek van alle belletjes over deze actie, toch iets mis gegaan vanuit Scoupy...
Nee, duidelijk werd gisteren dat Scoupy niet vindt dat de actie mis is gegaan. Zij zeggen dat Robijn zich niet bewust was van het feit dat sommige van de genoemde varianten meer dan 3,49 euro zijn. Geloof dat niet want als leverancier weet je heus wel tegen welke prijzen bepaalde producten weg gaan incl die Zwitsal.
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: Probeer robijn wasverzachter

Bericht door Deezers »

Famke schreef:
Huubskeee schreef:Cashback afgekeurd terwijl mn moeder de morgenfrisvariant had gekocht, terwijl mijn aanvraag goedgekeurd was. Toch maar even gebeld, en ze hebben het manueel goedgekeurd. Dat arme meisje aan de telefoon werd gek van alle belletjes over deze actie, toch iets mis gegaan vanuit Scoupy...
Nee, duidelijk werd gisteren dat Scoupy niet vindt dat de actie mis is gegaan. Zij zeggen dat Robijn zich niet bewust was van het feit dat sommige van de genoemde varianten meer dan 3,49 euro zijn. Geloof dat niet want als leverancier weet je heus wel tegen welke prijzen bepaalde producten weg gaan incl die Zwitsal.
En hij stond gewoon in de tekst en het plaatje. Bovendien zijn de andere varianten ook niet allemaal 3,49 euro.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Probeer robijn wasverzachter

Bericht door Marry »

Famke schreef:
Huubskeee schreef:Cashback afgekeurd terwijl mn moeder de morgenfrisvariant had gekocht, terwijl mijn aanvraag goedgekeurd was. Toch maar even gebeld, en ze hebben het manueel goedgekeurd. Dat arme meisje aan de telefoon werd gek van alle belletjes over deze actie, toch iets mis gegaan vanuit Scoupy...
Nee, duidelijk werd gisteren dat Scoupy niet vindt dat de actie mis is gegaan. Zij zeggen dat Robijn zich niet bewust was van het feit dat sommige van de genoemde varianten meer dan 3,49 euro zijn. Geloof dat niet want als leverancier weet je heus wel tegen welke prijzen bepaalde producten weg gaan incl die Zwitsal.
Ik had dit voorgelegd bij Robijn en die vertellen dat €3,49 inderdaad de advies prijs is maar dat sommige varianten of sommige winkels duurder zijn. Ze weten bij Robijn wel degelijk wat de prijs is. Verder kunnen ze me niet helpen omtrent deze actie. Zoals Scoupy zei dat ik dan maar bij Robijn moest klagen, heeft dus ook geen zin
Meriam
Berichten: 746
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 10:33

Re: Probeer robijn wasverzachter

Bericht door Meriam »

Had de Morgenfris gekocht. Die was maar 2,99.
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Probeer robijn wasverzachter

Bericht door Alwiene »

Ik ben geschokt dat ze hier zo mee omgaan! Ik maak zoveel reclame over hun betrouwbaarheid dat ik me persoonlijk in de maling genomen voel terwijl ik zelf het probleem niet had omdat ik bij toeval een aanbieding kocht! Ik zou als tegenreactie massaal de flessen terugbrengen en de 3,49 zien als onkostenvergoeding. Als zij het spel zo vuil willen spelen dan maar net zo oneerlijk terug behandelen!
Plaats reactie