Check Barilla pasta bij AH & verdien €1,50 + 100% cashback (Scoupy)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Lophelia

Re: Check Barilla pasta bij AH & verdien €1,50 + 100% cashback (Scoupy)

Bericht door Lophelia »

Gisteren meegedaan, vandaag goedgekeurd.

Ik moest de winkel ook 3 of 4 keer claimen.. misschien werken ze nog daaraan
Famke
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Bericht door Famke »

Mario schreef:
BabsMeijers schreef:
Famke schreef:
Je hoeft niet perse een AH winkel in de buurt te doen. ;)
Je moet toch vragen beantwoorden en een foto maken in de winkel. Dus lijkt me toch wel dat je dan een AH winkel mijn buurt moet zijn of hoe werkt het dan
Volgens mij moet je inderdaad een AH winkel uitzoeken uit het rijtje, anders geld het niet...
Maar als je bv in Mastricht woont en een weekendje bent in Helmond kan je de opdrachten ook uitvoeren in een AH in Helmond bedoel ik.
Mario

Bericht door Mario »

Famke schreef:
Mario schreef:
BabsMeijers schreef:
Je moet toch vragen beantwoorden en een foto maken in de winkel. Dus lijkt me toch wel dat je dan een AH winkel mijn buurt moet zijn of hoe werkt het dan
Volgens mij moet je inderdaad een AH winkel uitzoeken uit het rijtje, anders geld het niet...
Maar als je bv in Mastricht woont en een weekendje bent in Helmond kan je de opdrachten ook uitvoeren in een AH in Helmond bedoel ik.
Ja, dat klopt, als het maar een AH in NL is.....(volgens mij zijn er overigens weinig AH's die de producten hebben, dus ik weet niet waarom ze iedereen op de AH afsturen... :D misschien dat ze zo in het assortiment opgenomen gaan worden bij AH????? ;)
Marie-Louise

Bericht door Marie-Louise »

Gisteren gedaan. Moest hem 4 x opnieuw claimen.Toen 3x de winkel rond. Niet gevonden. Gevraagd en zit niet bij deze ah in het assortiment. Verder met invullen en dan kom ik niet verder. Ik moet iets kopen want ik heb n kassabon nodig. Veel werk en een verplichte aankoop. Ik vond het niks.
Lophelia

Bericht door Lophelia »

Dat je iets moest kopen staat in de regels. Anders heb je geen bewijs dat je echt in de winkel was als je zegt dat ze de producten niet hebben en je dus geen foto instuurt.

Ik kochte een purina beyond hondevoer, er is een geld terug actie met scoupy. Ik heb geen honden, maar het dierenasiel is er heel blij met, en zo was het gratis.
Mario

Bericht door Mario »

Marie-Louise schreef:Gisteren gedaan. Moest hem 4 x opnieuw claimen.Toen 3x de winkel rond. Niet gevonden. Gevraagd en zit niet bij deze ah in het assortiment. Verder met invullen en dan kom ik niet verder. Ik moet iets kopen want ik heb n kassabon nodig. Veel werk en een verplichte aankoop. Ik vond het niks.
Stress voor 1,50 :D en alles moet binnen 2uur klaar zijn.... ;)
AmeGrunn

Bericht door AmeGrunn »

Gisteren gekocht, bevestiging per e-mail gehad.
Maar zonet keek ik in de lijst van winkels, en daar bleek de geclaimde winkel (zoals velen in de lijst) gewoon weer open te staan. Huh? :?
Famke

Bericht door Famke »

Valt hier ook op dat winkels niet meer op geclaimd staan na het weekend. Misschien willen ze een aantal "mysteryshoppers" per winkel?
AmeGrunn

Bericht door AmeGrunn »

Famke schreef:Valt hier ook op dat winkels niet meer op geclaimd staan na het weekend. Misschien willen ze een aantal "mysteryshoppers" per winkel?
Da's mogelijk. Maar ik kreeg vandaag de e-mail van Scoupy dat het goedgekeurd was. Phew! ;)

Maar ik vraag me wel af of er überhaupt iemand is die Barilla bij de AH heeft kunnen ontdekken.
Ik heb het nog nooit bij de AH gezien.
Famke

Bericht door Famke »

AmeGrunn schreef:
Famke schreef:Valt hier ook op dat winkels niet meer op geclaimd staan na het weekend. Misschien willen ze een aantal "mysteryshoppers" per winkel?
Da's mogelijk. Maar ik kreeg vandaag de e-mail van Scoupy dat het goedgekeurd was. Phew! ;)

Maar ik vraag me wel af of er überhaupt iemand is die Barilla bij de AH heeft kunnen ontdekken.
Ik heb het nog nooit bij de AH gezien.
Volgens mij niemand. Ik heb hier online een XL winkel nagekeken en die had het ook niet. :lol:
Plaats reactie