Rubson schilderskit 100% cashback en nog meer Rubson acties

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
rijo

Rubson schilderskit 100% cashback en nog meer Rubson acties

Bericht door rijo »

Nieuwe acties van Rubson:
- Schilderskit 100% cashback
- Rubson Vochtige binnenmuren, Rubson Pure White Hygiëne en Rubson toestel Aero 306 = 60% cashback
- Diverse coatings vanaf 4ltr-4kg cashback €10/€20/€40
- Groene aanslagverwijderaar €15,- retour
- Rubson PU schuimrange €2,50 terug

http://rubson.nl/new/nl/promotions
Famke
Has thanked: 37 times
Been thanked: 39 times

Re: Rubson schilderskit 100% cashback en nog meer Rubson acties

Bericht door Famke »

Actievoorwaarden nav de schilderskit:

Actievoorwaarden “100% Gratis Actie - Rubson Schilderskit Refund”
1. Deze actie wordt georganiseerd door :
Henkel Belgium N.V.
Esplanade 1
1020 Brussel
België
2. De actie vindt plaats vanaf 1 januari 2018 tot en met 31 juli 2018. De inzendingen na 31 juli 2018 worden niet in behandeling genomen.
3. De actie is toegankelijk voor elke natuurlijke persoon die in België, Nederland, Luxemburg of Frankrijk gedomicilieerd is ongeacht zijn of haar leeftijd. Indien de deelnemer jonger is dan 18 jaar moet hij de toestemming hebben gekregen van zijn/haar wettelijke vertegenwoordiger om mee te kunnen doen aan de actie.
4. De deelname aan de actie impliceert de onvoorwaardelijke aanvaarding van dit reglement, zonder enig voorbehoud of beperking en van elke beslissing die Henkel terzake kan nemen. Bij overtreding van één van de in dit reglement vermelde bepalingen is de deelname van rechtswege nietig. Elke poging tot fraude wordt bestraft met de onmiddellijke uitsluiting van de betrokken deelnemer en/of de begunstigde van de fraude.
5. Door deel te nemen aan deze actie zal de deelnemer het volledige aankoopbedrag van de Rubson Schilderskit of Rubson Schilderskit PRO terugkrijgen, overeenkomstig met de actiecoupon.
6. De aanbieding is geldig in België voor Rubson Schilderskit en Rubson Schilderskit PRO.
7. Om het refundbedrag retour te ontvangen via bank, moet de deelnemer de volgende stappen volgen:
1). U koopt een Rubson Schilderskit of Rubson Schilderskit PRO en neemt de actiecoupon 100% gratis mee.
2). Kruis op uw kassabon het aankoopbedrag aan en upload deze http://www.rubson.be
of stuur de ingevulde actiecoupon samen met uw orginele aankoopbon in een voldoende gefrankeerde envelop naar onderstaand adres.

Rubson Schilderskit 100% Refund c/o Address System
Postbus 222
2800 Mechelen Mail
8. De deelnemer ontvangt binnen 4 tot 8 weken de refund overeenkomstig met de coupon op zijn rekening. Deze actie geldt enkel voor de Rubson Schilderskit of Rubson Schilderskit PRO.
Maximaal 3 producten terugbetaald per persoon, gezin, adres en/of IBAN nummer. De volgende inzendingen worden niet in behandeling genomen:
- Voegkitten anders dan de Rubson Schilderskit en de Rubson Schilderskit PRO
- Inzendingen na 31 juli 2018
- Kopieën van kassatickets
9. Indien en voor zover enige bepaling van dit reglement nietig wordt verklaard of vernietigd,zullen de overige bepalingen van dit reglement onverminderd van kracht blijven.
10. Uitgezonderd de gevallen voorzien in huidig reglement, wordt er over de actie geen schriftelijke, telefonische of andere correspondentie gevoerd, noch tijdens de actie, noch na de afsluiting ervan.
11. De deelnemer erkent dat deelname aan deze actie voor eigen risico is.
12. Henkel en elke andere tussenkomende persoon of vennootschap zullen niet aansprakelijk kunnen worden gesteld indien, in geval van overmacht en/of omwille van een gebeurtenis buiten de wil om van Henkel, bepaalde modaliteiten van deze actie en dus ook van dit reglement zouden dienen te worden gewijzigd, dan wel de actie zou moeten worden onderbroken, uitgesteld, stopgezet dan wel geannuleerd.
13. Henkel en elke eventuele andere tussenkomende persoon of vennootschap kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden voor enige schade van enigerlei aard ook, direct en/of indirect. Aldus sluit Henkel onder andere haar aansprakelijkheid uit voor fouten in verband met de (tele)communicatie, voor drukfouten en voor enige aanvullende uitgave die de winnaars eventueel dienen te maken in verband met de deelname aan de actie.
14. Henkel handelt conform de Belgische (Wet van 08/12/1992) wetgeving inzake de bescherming van de persoonlijke levenssfeer en de bescherming van persoonsgegevens. Door deel te nemen aan de actie geeft de deelnemer, desgevallend met toestemming van zijn/haar wettelijke vertegenwoordiger (cfr. Artikel 3), de toestemming om zijn persoonsgegevens, zoals bekomen werden door deelname aan de actie, te registreren in de bestanden van Henkel Belgium N.V., met maatschappelijke zetel te Esplanade 1, 1020 Brussel. Conform voornoemde wetgeving heeft elke deelnemer het recht om aan Henkel toegang te vragen tot zijn gegevens, deze in te zien en zonodig kosteloos verbeteringen te laten aanbrengen. Deze aanvraag dient te gebeuren per aangetekende brief aan Henkel Belgium N.V., Esplanade 1, postbus 101, 1020 Brussel of per mail via info.diy@henkel.com
15. Dit reglement is onderworpen aan de Belgische wetgeving. Dit reglement zal worden geïnterpreteerd en uitgevoerd conform het Belgisch recht. Alle eventuele geschillen die hieruit voortvloeien of verband houden met deze actie, en welke niet in der minne kunnen worden opgelost, zullen worden voorgelegd aan de daartoe bevoegde rechter te Brussel.
Famke

Bericht door Famke »

Alleen punt 6 is vreemd omdat je toch van Nederlandse website komt:
6. De aanbieding is geldig in België voor Rubson Schilderskit en Rubson Schilderskit PRO.
B2B
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times

Bericht door B2B »

Hahahah bij de praxis is de dubbele verpakking goedkoper dan de enkele.
Zal wel toch anders zijn :)
Alwiene

Bericht door Alwiene »

B2B schreef:Hahahah bij de praxis is de dubbele verpakking goedkoper dan de enkele.
Lijkt me dat Rubson niets anders is dan de Belgische versie van Pattex. Ik denk dan ook dat je als Nederlander wel aan die versie mee mag doen ALS je het in België koopt. Ik zou me als standaard Nederlander aan deze versie houden http://www.pattex.nl/dhz/over-pattex/ac ... fund-.html

Want deze AV passen ook een stuk beter
http://pattex-schilderskit2017.free4fre ... _NL_NL.pdf
Famke

Bericht door Famke »

Alwiene schreef:
B2B schreef:Hahahah bij de praxis is de dubbele verpakking goedkoper dan de enkele.
Lijkt me dat Rubson niets anders is dan de Belgische versie van Pattex. Ik denk dan ook dat je als Nederlander wel aan die versie mee mag doen ALS je het in België koopt. Ik zou me als standaard Nederlander aan deze versie houden http://www.pattex.nl/dhz/over-pattex/ac ... fund-.html

Want deze AV passen ook een stuk beter
http://pattex-schilderskit2017.free4fre ... _NL_NL.pdf
En die schilderskit van Pattex is zeer waarschijnlijk verlenging van eerdere actie.
B2B
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times

Bericht door B2B »

Let op de schilderkit actie van rubson staat NIET meer op de site.

Alleen nog 60% korting op sommige producten.
En 2.50 korting op purschuim
rijo

Bericht door rijo »

Al deze acties staan nu op Rubson.be
Fijn voor de Belgische deelnemers.

Goed weekend allemaal! :)
fawaiz

Bericht door fawaiz »

Ik heb de rubson purschuim gekocht voor de 2,50 korting. Als ik op de actie klik krijg ik de invulformulier voor be en niet voor nl, terwijl de actie staat op de nederlandse pagina, ik heb de optie ook veranderd van be naar nl maar het is niet gelukt.
kan iemand mij helpen om de link hier te plaatsen voor nl.

Alvast bedankt.
Famke

Bericht door Famke »

fawaiz schreef:Ik heb de rubson purschuim gekocht voor de 2,50 korting. Als ik op de actie klik krijg ik de invulformulier voor be en niet voor nl, terwijl de actie staat op de nederlandse pagina, ik heb de optie ook veranderd van be naar nl maar het is niet gelukt.
kan iemand mij helpen om de link hier te plaatsen voor nl.

Alvast bedankt.
Neem contact met hun op?
Plaats reactie