Etos app
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Etos app
Voor degene waar de app in het begin steeds haperde is dit wel fijn, kunnen we de 500.000 stappen ook nog halen.
Ja, al eens eerder gedaan en zal het nog een keer proberen. Al denk ik zelf dat het weinig uitmaakt.Marry schreef:Heb je hem al een keer opnieuw geinstalleerd?Marieke schreef:Mijn stappenteller blijft hardnekkig op 0 staangeprobeerd contact te zoeken via Twitter met Etos, helaas zonder succes.
Groet,
Marieke
Marieke
Weet iemand of het mogelijk is de kortingsbedragen bij 15 euro te combineren?
Heb nu 6 aanbiedingen staan en zou graag van alles tegelijk gebruik gaan maken!
-
- Been thanked: 3 times
Nee dat gaat niet, je krijg dan of de 2,50 of de 3,00 kortingdk451 schreef:Weet iemand of het mogelijk is de kortingsbedragen bij 15 euro te combineren?
Marry schreef:Nee dat gaat niet, je krijg dan of de 2,50 of de 3,00 kortingdk451 schreef:Weet iemand of het mogelijk is de kortingsbedragen bij 15 euro te combineren?
Bedankt voor je reactie Marry, dan ga ik de rest van de acties van de week even ophalen!
-
- Been thanked: 3 times
Als je voor 30€ hebt kun je ook twee keer afrekenendk451 schreef:Marry schreef:Nee dat gaat niet, je krijg dan of de 2,50 of de 3,00 kortingdk451 schreef:Weet iemand of het mogelijk is de kortingsbedragen bij 15 euro te combineren?
Bedankt voor je reactie Marry, dan ga ik de rest van de acties van de week even ophalen!