Scoupy Speciaal voor jou Fruitella minder suiker 0,70 euro

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: Scoupy Speciaal voor jou Fruitella minder suiker 0,70 euro

Bericht door Mariette »

ner schreef:
Mariette schreef:Mijn vader en ik voor 50 cent, mijn echtgenoot voor 70 cent.
Ik heb altijd gedacht dat scoupy door 1 persoon op het adres gebruikt mocht worden, maar nu ik in dit bericht lees dat echtgenoot ook scoupy had, vraag ik mij of dit wel zo is? Dus mijn vraag is kunnen meerdere personen op 1 adres gebruik maken van scoupy met een eigen (aparte)

Ja dat doen ik en mijn echtgenoot ook. Allen ander Ibannummer en mailadres doen we al jaren zo rn geen probleem.
ner
Berichten: 180
Lid geworden op: di 13 dec 2016, 16:03

Re: Scoupy Speciaal voor jou Fruitella minder suiker 0,70 euro

Bericht door ner »

Fruitella 30% minder suiker mini gister gekocht en ingediend. Gisteravond ingediend, afgekeurd reden verkeerde productvariant. Begrijp er niks van. Dit product staat zowel op de foto als in de voorwaarden dat het ook voor 30% minder suiker fruitella mini geldt. Dus ik gisteravond nogmaals ingediend met dezelfde kassabon maar nu extra foto van verpakking erbij gedaan. Krijg ik vanmiddag een mail dat het afgekeurd is reden verkeerde productvariant. Wat kan ik nog meer doen?
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Scoupy Speciaal voor jou Fruitella minder suiker 0,70 euro

Bericht door BabsMeijers »

ner schreef:Fruitella 30% minder suiker mini gister gekocht en ingediend. Gisteravond ingediend, afgekeurd reden verkeerde productvariant. Begrijp er niks van. Dit product staat zowel op de foto als in de voorwaarden dat het ook voor 30% minder suiker fruitella mini geldt. Dus ik gisteravond nogmaals ingediend met dezelfde kassabon maar nu extra foto van verpakking erbij gedaan. Krijg ik vanmiddag een mail dat het afgekeurd is reden verkeerde productvariant. Wat kan ik nog meer doen?
Even contact opnemen met Scoupy door te bellen of om een email naar de klantenservice te sturen maar ik denk dat bellen sneller is.
ner
Berichten: 180
Lid geworden op: di 13 dec 2016, 16:03

Re: Scoupy Speciaal voor jou Fruitella minder suiker 0,70 euro

Bericht door ner »

BabsMeijers schreef:
ner schreef:Fruitella 30% minder suiker mini gister gekocht en ingediend. Gisteravond ingediend, afgekeurd reden verkeerde productvariant. Begrijp er niks van. Dit product staat zowel op de foto als in de voorwaarden dat het ook voor 30% minder suiker fruitella mini geldt. Dus ik gisteravond nogmaals ingediend met dezelfde kassabon maar nu extra foto van verpakking erbij gedaan. Krijg ik vanmiddag een mail dat het afgekeurd is reden verkeerde productvariant. Wat kan ik nog meer doen?
Even contact opnemen met Scoupy door te bellen of om een email naar de klantenservice te sturen maar ik denk dat bellen sneller is.
Net scoupy gebeld en uitleg gegeven. Omdat de prijs van de fruitella mini iets hoger is dan de andere fruitella dachten ze dat het om een verkeerde variant ging. Wees hem op de foto die ik de 2 de keer had meegestuurd bij het indienen en ja hoor het klopte deze variant deed wel mee, dus nu toch goedgekeurd.
moontjemoon
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:25

Re: Scoupy Speciaal voor jou Fruitella minder suiker 0,70 euro

Bericht door moontjemoon »

Ook een bericht na moeten sturen omdat het om de verkeerde variant zou gaan. Binnen 1/2 uur alsnog goedgekeurd.
pluis
Berichten: 113
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:36

Re: Scoupy Speciaal voor jou Fruitella minder suiker 0,70 euro

Bericht door pluis »

Hier voor 0,99 euro....
irisvm
Berichten: 194
Lid geworden op: vr 16 sep 2016, 19:20

Re: Scoupy Speciaal voor jou Fruitella minder suiker 0,70 euro

Bericht door irisvm »

ner schreef:
Mariette schreef:Mijn vader en ik voor 50 cent, mijn echtgenoot voor 70 cent.
Ik heb altijd gedacht dat scoupy door 1 persoon op het adres gebruikt mocht worden, maar nu ik in dit bericht lees dat echtgenoot ook scoupy had, vraag ik mij of dit wel zo is? Dus mijn vraag is kunnen meerdere personen op 1 adres gebruik maken van scoupy met een eigen (aparte) bankrekeningnummer?
Zoals inderdaad vaker al aangegeven mag dat bij scoupy (althans in de app) wel. Staat duidelijk in de voorwaarden 1 aanvraag per persoon/email/rekeningnummer. Dus bij dit soort dingen altijd goed de voorwaarden lezen. Soms staat er bij 1x per huishouden (bijv. bij coca-cola), dus dan mag het niet, tenzij je partner bijvoorbeeld op een ander adres zou wonen!
Bij de scoupy acties buiten de app om dus even altijd goed de voorwaarden lezen (al hebben deze bijna altijd dezelfde voorwaarden als in de app).
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy Speciaal voor jou Fruitella minder suiker 0,70 euro

Bericht door Famke »

De Fruittella 30% minder suiker-actie is afgelopen.

Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 27-05-2018. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Plaats reactie