Sneak preview Scoupy Boodschappen Bingo (nu actief voor iedereen)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
BabsMeijers

Re: Sneak preview Scoupy Boodschappen Bingo (nu actief voor iedereen)

Bericht door BabsMeijers »

Miranda schreef:
Natasja79v schreef:Ik snap wel dat ze bepaalde producten kiezen hoor. Zo komen die natuurlijk extra in the spotlight. Worden die extra verkocht.
En tja, geen senseo. Ach, zijn vast ook mensen die geen eieren eten. Of andere producten.
Je hoeft niet mee te doen, het kan.
Wij eten ook geen bananen maarja dat is onze eigen keuze inderdaad. Of je dat wel of niet haalt.

Maar dat werkt voor het merk Senseo dus anders. Dus mijn mening is nog steeds dat dat hier dan niet op thuishoort.

Maar dat doen ze natuurlijk expres zodat de kans minimaler wordt dat men een hele volle kaart haalt. ;-)

Maar dit kun je ook zeggen over Rivella,
Quaker Cruesli, Lenor, Servero, Fruittella, Chio.
Dus dat is voor iedereen een persoonlijke smaak en wat je wel of niet lekker vind.
AmeGrunn

Bericht door AmeGrunn »

Ik heb hem ook in mijn account, maar moet je niet eerst min. 3 producten kopen (waarop je geen cashback krijgt) en dan krijg je een cashback coupon voor een fles Rivella koolzuurvrij?
In principe betaal je een hoop geld voor een coupon.
kareltt

Bericht door kareltt »

AmeGrunn schreef:Ik heb hem ook in mijn account, maar moet je niet eerst min. 3 producten kopen (waarop je geen cashback krijgt) en dan krijg je een cashback coupon voor een fles Rivella koolzuurvrij?
Ja, inderdaad. Vraag me af hoe men hier op komt. Denk dat het niet storm zal lopen. Heb een oude telefoon dus vanwege teruglopende leuke cashback acties (naar mijn mening uiteraard) de app maar even verwijderd.
Famke
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Bericht door Famke »

kareltt schreef:
AmeGrunn schreef:Ik heb hem ook in mijn account, maar moet je niet eerst min. 3 producten kopen (waarop je geen cashback krijgt) en dan krijg je een cashback coupon voor een fles Rivella koolzuurvrij?
Ja, inderdaad. Vraag me af hoe men hier op komt. Denk dat het niet storm zal lopen. Heb een oude telefoon dus vanwege teruglopende leuke cashback acties (naar mijn mening uiteraard) de app maar even verwijderd.
Eerder ook gedaan van mijn telefoon. Acties volg ik wel via de website.
koekje
Been thanked: 1 time

Bericht door koekje »

Miranda schreef:
Natasja79v schreef:Ik snap wel dat ze bepaalde producten kiezen hoor. Zo komen die natuurlijk extra in the spotlight. Worden die extra verkocht.
En tja, geen senseo. Ach, zijn vast ook mensen die geen eieren eten. Of andere producten.
Je hoeft niet mee te doen, het kan.
Wij eten ook geen bananen maarja dat is onze eigen keuze inderdaad. Of je dat wel of niet haalt.

Maar dat werkt voor het merk Senseo dus anders. Dus mijn mening is nog steeds dat dat hier dan niet op thuishoort.

Maar dat doen ze natuurlijk expres zodat de kans minimaler wordt dat men een hele volle kaart haalt. ;-)
Dat je geen Senseo hebt is ook eigen keuze toch, net als er vast ook mensen zijn die helemaal geen koffie drinken maar thee of iets anders. Die krijgen de kaart ook niet vol.
Ben het wel met Natasja79v eens, je hoeft niet mee te doen (ook dat is een eigen keuze) :D
Miranda
Has thanked: 1 time

Bericht door Miranda »

Precies om die reden doe ik uberhaupt niet mee idd. Dus niet alleen omdat ik het merk senseo erbij maar raar vind. Ik kom nog om in de frisdrank door gta. :lol:
AmeGrunn

Bericht door AmeGrunn »

Ik heb toch nog even bij Svoupy nagevraagd.
Ik kreeg dit antwoord.

Hi ..., dat is inderdaad de bedoeling van de actie! Het helpt als je de opgegeven merken ook zou aanschaffen tijdens de wekelijkse boodschappen. Indien dit niet het geval is er altijd nog de keus om niet deel te nemen aan de bingo :) Groetjes, Lisa van SCOUPY
zonnebloem

Re: Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful

Bericht door zonnebloem »

wi weet welke produkten je moet hebben voor de nieuwste bingo kaart? Of hoe kom ik daar achter??
Opmerking moderator: bericht verplaatst.
Natasja79v

Re: Scoupy preview: 6x gratis Honig mix, Fuze tea, Maggi saus, Obrigado, Crystal clear 0,5L, Beneful

Bericht door Natasja79v »

zonnebloem schreef:wi weet welke produkten je moet hebben voor de nieuwste bingo kaart? Of hoe kom ik daar achter??
Staat hier gewoon in de app op de bingokaart.
deze is tm 16 september
AirWick, wortels, sunbreaks, haagen-dazs, nestle pyjamapapje, bolletje, felix, uncle bens, wcpapier

Afbeelding
Miranda
Has thanked: 1 time

Bericht door Miranda »

Natasja79v schreef:
zonnebloem schreef:wi weet welke produkten je moet hebben voor de nieuwste bingo kaart? Of hoe kom ik daar achter??
Staat hier gewoon in de app op de bingokaart.
deze is tm 16 september
AirWick, wortels, sunbreaks, haagen-dazs, nestle pyjamapapje, bolletje, felix, uncle bens, wcpapier

Afbeelding
Wat apart mijn kaart is heel anders opgebouwd maar wel met dezelfde producten.
Plaats reactie