bijzettafel maken bij Karwei op 14 juli (voor kaarthouders)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

bijzettafel maken bij Karwei op 14 juli (voor kaarthouders)

Bericht door Annett »

Deze keer een bijzettafel.
zaterdag 14 juli
http://www.ideevankarwei.nl
ner
Berichten: 180
Lid geworden op: di 13 dec 2016, 16:03

Re: bijzettafel maken bij Karwei op 14 juli (voor kaarthouders)

Bericht door ner »

Jammer dat het elke keer al vol is als ik kijk bij de dichtsbijzijnde karwei vestigingen. Kan die bijzettafel erg goed gebruiken.
Heb toch nog 1 vestiging gevonden waar ik met de trein kan komen, vanaf de trein is het 8 minuten lopen naar die vestiging. Iemand enig idee of het zwaar is die bijzettafel? Zou die bijzettafel te dragen zijn voor 8 minuten?
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: bijzettafel maken bij Karwei op 14 juli (voor kaarthouders)

Bericht door AmeGrunn »

Denk van wel. Zo zwaar kan het niet zijn.
Ik heb me net ingeschreven, en ik denk dat ik de laatste kandidaat voor mijn gehele stad ben, want alle plekken zijn nu bij beide winkels vol! :)
ner
Berichten: 180
Lid geworden op: di 13 dec 2016, 16:03

Re: bijzettafel maken bij Karwei op 14 juli (voor kaarthouders)

Bericht door ner »

Heb me vanochtend opgeheven, maar nog geen bevestiging gehad. Dacht misschien toch iets misgegaan, nog een keer geprobeerd op te geven, wordt aangegeven: onder dit mailadres bestaat al een aanmelding. Zal denk ik dan wel kloppen, maar blijft toch vreemd dat ik geen bevestiging via de mail heb gehad.
Is er iemand al eerder geweest op zo’n klusdag van de karwei? Wat kan ik verwachten? Staat ruim 2 uur voor gepland.
nana
Berichten: 67
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:16

Re: bijzettafel maken bij Karwei op 14 juli (voor kaarthouders)

Bericht door nana »

Je krijgt GEEN bevestiging via de mail.Dat stond er ook niet bij!
Toen je alles had ingevuld en op bevestig hebt geklikt
stond er te lezen dat het verzonden was of iets dergelijks.
Dus je bent aangemeld Ner.
whizzy62
Berichten: 71
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 11:35

Re: bijzettafel maken bij Karwei op 14 juli (voor kaarthouders)

Bericht door whizzy62 »

je krijgt voor die tijd nog een reminder. In de bouwmarkt krijg je een kant en klaar (op maat gezaagde planken) pakket en een handleiding en moet (eventueel met hulp van de medewerkers) het ding zelf in elkaar zetten. Afhankelijk hoe handig je bent, doe je er ca. 1 - 1,5 uur over. Ik heb in het verleden al een paar keer meegedaan en het is heel leuk (ik ga samen met mijn dochter, wel handig om je eigen "extra handen" bij je te hebben :lol: ).
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: bijzettafel maken bij Karwei op 14 juli (voor kaarthouders)

Bericht door Annett »

ner schreef:Heb me vanochtend opgeheven, maar nog geen bevestiging gehad. Dacht misschien toch iets misgegaan, nog een keer geprobeerd op te geven, wordt aangegeven: onder dit mailadres bestaat al een aanmelding. Zal denk ik dan wel kloppen, maar blijft toch vreemd dat ik geen bevestiging via de mail heb gehad.
Had precies hetzelfde, kan mij van eerdere keren herinneren dat ik wel direct een mailtje kreeg, maar zal wel goed zijn.

Het hangt af van wat je maakt en hoe handig je bent. Vond het soms best lastig, om bij grote dingen alles vast te houden en goed in elkaar te zetten, soms hebben ze ook akkuschroevers te kort en moet je even wachten. Hier heeft vaak een medewerker op voorhand een model gebouwd en geeft wat tips, maar vaak aan enkele mensen en dat moet je dan maar net horen. Één keer heb ik het half af mee naar huis genomen en daar rustig afgemaakt, verder ging het eigenlijk altijd wel goed.
whizzy62
Berichten: 71
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 11:35

Re: bijzettafel maken bij Karwei op 14 juli (voor kaarthouders)

Bericht door whizzy62 »

het is bijna zaterdag....ik heb niets meer gehoord nadat ik mij heb opgegeven, jullie wel?
De vorige keer kreeg je nog een reminder, een week van tevoren..... :roll:

Ik heb de vraag even bij Karwei neergelegd, even antwoord afwachten.
ner
Berichten: 180
Lid geworden op: di 13 dec 2016, 16:03

Re: bijzettafel maken bij Karwei op 14 juli (voor kaarthouders)

Bericht door ner »

whizzy62 schreef:het is bijna zaterdag....ik heb niets meer gehoord nadat ik mij heb opgegeven, jullie wel?
De vorige keer kreeg je nog een reminder, een week van tevoren..... :roll:

Ik heb de vraag even bij Karwei neergelegd, even antwoord afwachten.
Ook geen bevestiging bij aanmelding ontvangen. Reminder ook niet gezien. Ik ben wel van plan om gewoon te gaan, maar stel dat ze zeggen je staat niet op de lijst, dan baal ik wel, want ik moet er voor reizen..
Heb je karwei gebeld of gemaild? Mocht je antwoord krijgen wil je dat dan hier delen.
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: bijzettafel maken bij Karwei op 14 juli (voor kaarthouders)

Bericht door Annett »

Ik heb 26 juni een bevestiging gehad met naam vestiging en tijdstip.
Plaats reactie