Cashback Duitsland

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Cashback Duitsland

Bericht door AmeGrunn »

Alwiene schreef:Bedankt, heb mezelf een Duits adres aangemeten en heb gisteren in Duitsland 6 acties meegenomen en net ingediend. Ik kwam ook nog deze tegen die staat volgens mij niet in je lijst maar voldoet wel aan je voorwaarden. Wellicht omdat hij al afgelopen zou zijn, maar is verlengd tot einde van deze maand (31/8/18) https://scondoo.de/wp/w-k-kellogg-grati ... 6267-41819

Heb gevonden:
Toppits ijskontjeszakjes (Marktkauf, wel met moeite want was nog maar 1 actieverpakking), Comfort wasverzachter (Marktkauf) jeetje wat een prijsverschil met Nederland sowieso al. Een verpakking van 38 wasbeurten is hier al duurder. Maar gratis is altijd beter haha. De Vitaverde producten (Kaufland) heb zelf geen knagers maar zo kan er leuk gratis een kadootje voor zus haar cavia's in de zak van de Sint straks. De Kellogs (Kaufland) duur maar ziet er lekker uit dus gratis altijd goed, De zoutjes (Kaufland) en de Wasa Sandwich (Kaufland) die heb ik vaker gehad maar is lekker dus welkom.

Die bärchen vleeswaren waren er alleen nog balletjes van als actieverpakking, de 2 waar ik wél interesse in had waren helaas geen actieverpakkingen van te vinden bij Kaufland, bij Marktkauf niet meer gekeken, t was laat en vond het niet meer de moeite.

Heb je gezien dat de Lindt actie een Niet goed geld terug actie is? Geen gewone cashback dus.
De W K Kelloggs heb ik er weer bij gezet, maar die is dus gewoon een verlengde, toen ik hem gekocht en ingediend had stond er een ander datum bij.
De Bärchen balletjes heb ik ook gezien bij Kaufland, maar later bij Multi Süd (soort Edeka) heb ik de braadworstjes kunnen kopen. Maar daar hadden ze me eerst te weinig uitbetaald, maar ik heb deze week toch nog het verschil uitbetaald gekregen.
En de Lindt actie is het een moeilijke, zou ik zeggen. Ze zeggen dat je op de eerste tableau het geld terug kan krijgen (Geld zurück), maar verder op zeggen ze dat je een reden moet aangeven. En wie kan dat in goed te lezen Duits in Nederland? Voor de zekerheid heb ik die toch maar even eruit gehaald.
De Lorenz zoutjes worden vrij snel uitbetaald, binnen een week zelfs.
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Alwiene »

Heb van zowel de VitaVerde als de zoutjes al goedkeuring binnen! Ze geven beide aan binnen een maand te betalen. Vind ik verder niet erg dat het wat langer duurt nu ik weet dat het goedgekeurd is.
Leuk om zo ook Duitse acties te kunnen meepakken. En dat adres, tja ik vind dat in Duitsland kopen zou moeten volstaan, ik doe daar toch boodschappen? Waarom zou ik dan minder recht hebben om mee te doen dan een Duitser? Maar goed ben de flauwste niet hoor, als zij een Duits adres willen kunnen ze dat krijgen. 8-)
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Alwiene »

Inmiddels Toppits en Kellogs ook door de keuring. Ze overtreffen mijn verwachtingen!
emma1980
Berichten: 105
Lid geworden op: do 24 aug 2017, 19:27

Re: Cashback Duitsland

Bericht door emma1980 »

AmeGrunn, heel hartelijk bedankt voor je overzicht! Maandag hebben we op de terugweg van vakantie 5 dingen gekocht in Duitsland en bijna alles was op de dag zelf al goedgekeurd. Het geld van de yoghurtdrank stond gisteren zelfs al op mijn rekening. Alleen over de tandenborstel heb ik nog niets gehoord.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Cashback Duitsland

Bericht door AmeGrunn »

emma1980 schreef:AmeGrunn, heel hartelijk bedankt voor je overzicht! Maandag hebben we op de terugweg van vakantie 5 dingen gekocht in Duitsland en bijna alles was op de dag zelf al goedgekeurd. Het geld van de yoghurtdrank stond gisteren zelfs al op mijn rekening. Alleen over de tandenborstel heb ik nog niets gehoord.
Graag gedaan! Van de tandenborstel krijg je geen bericht. Maar het geld kan relatief snel terug zijn. Bij mij was het binnen 14 dagen.
Gebruikersavatar
Ellis
Berichten: 438
Lid geworden op: za 05 nov 2016, 00:28

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Ellis »

1 Deli Reform - Gutes aufs Brot (let op: actieverpakking, je moet actiecode van het product opsturen), tot 28.02.2019 - https://www.gutesaufsbrot.deli-reform.de/


Ik heb dit gisteren ingestuurd, maar niet direct een bevestiging gekregen, klopt dat?
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Cashback Duitsland

Bericht door AmeGrunn »

Ellis schreef: zo 25 nov 2018, 20:43 1 Deli Reform - Gutes aufs Brot (let op: actieverpakking, je moet actiecode van het product opsturen), tot 28.02.2019 - https://www.gutesaufsbrot.deli-reform.de/


Ik heb dit gisteren ingestuurd, maar niet direct een bevestiging gekregen, klopt dat?
Ja, dat kan kloppen. Het duurt vaak eventjes. Bij mij was het geld binnen 30 dagen terug.
Gebruikersavatar
Ellis
Berichten: 438
Lid geworden op: za 05 nov 2016, 00:28

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Ellis »

Dankje wel Amegrunn,

Dan hoef ik mij geen zorgen te maken, omdat ik geen bevestiging heb gehad, normaal krijg ik dat nl. wel van de acties van duitsland.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Cashback Duitsland

Bericht door AmeGrunn »

Ellis schreef: ma 26 nov 2018, 16:05 Dankje wel Amegrunn,

Dan hoef ik mij geen zorgen te maken, omdat ik geen bevestiging heb gehad, normaal krijg ik dat nl. wel van de acties van duitsland.
Ja, normaal wel. Maar soms duurt het enkele dagen voordat je een bevestiging krijgt.
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Cashback Duitsland

Bericht door Alwiene »

Morgen weer even naar dld dus ik dacht even kijken of er nog iets voor me bijzit. Maar jij plaatst normaal toch alleen de acties die met Nederlandse bankrekening kan doen? Ik zie bij de Schär pizza's dit staan:

"Teilnahmeberechtigt sind Personen über 18 Jahre, die ihren Wohnsitz in Deutschland oder Österreich haben und als Bankverbindung (IBAN) über ein im SEPA-Zahlungsstandard erreichbares Zahlungskonto eines in Deutschland oder Österreich ansässigen Bankinstituts verfügen."

Ik interpreteer dat als dat ik een bankerekening bij een Duitse of Oostenrijkse bank zou moeten hebben, klopt dat niet?

Bedankt voor het bijhouden trouwens, top, echt fijn!
Plaats reactie