Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep, Mascotte (allen actief)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep, Mascotte (deels act

Bericht door Marry »

petra11 schreef:iemand schrijft hierboven over Blue Band:
bij Plus in het schap bij jam.
Maar het product moet gekoeld bewaard worden. (dus fout bij die Plus.)
Ik bedoelde de spread :D
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep, Mascotte (deels act

Bericht door AmeGrunn »

Vanavond nog even snel alle vier 'nieuwe' producten kunnen halen. Blue Band en Becel beide bij (2 verschillende) Jumbo's, en de Flora bij Albert Heijn.
Ik had zelfs nog een persoonlijke korting op Flora bij Albert Heijn, maar de caissière had al de algemene bonuskaart gepakt voordat ik haar de mijne kon geven. Via de informatie nog de korting uitbetaald gekregen.
Moet wel zeggen dat de Becel erg moeilijk te vinden was. Bij de eerste Jumbo was het uitverkocht, de tweede had het niet meer in het assortiment en bij de derde was alleen de sojamelk verkrijgbaar.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep, Mascotte (deels act

Bericht door Famke »

AmeGrunn schreef:Vanavond nog even snel alle vier 'nieuwe' producten kunnen halen. Blue Band en Becel beide bij (2 verschillende) Jumbo's, en de Flora bij Albert Heijn.
Ik had zelfs nog een persoonlijke korting op Flora bij Albert Heijn, maar de caissière had al de algemene bonuskaart gepakt voordat ik haar de mijne kon geven. Via de informatie nog de korting uitbetaald gekregen.
Moet wel zeggen dat de Becel erg moeilijk te vinden was. Bij de eerste Jumbo was het uitverkocht, de tweede had het niet meer in het assortiment en bij de derde was alleen de sojamelk verkrijgbaar.
Ja ik wilde vanille of choco variant van Becel maar hier in de flink grote hadden zij alleen de 2 pure. Ook leuk, maar had zo graag 1 van de 2 andere smaken gehad.
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep, Mascotte (allen act

Bericht door K'tje »

Ik kan bij onze jumbo de Blueband-boter niet vinden. Wel bij AH se spread en de Flora gekocht en bij een kleine Jumbo de Becel-choco.
Na een half uur, alles al goedgekeurd.
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep, Mascotte (allen act

Bericht door Deezers »

De vanille en choco Becel zijn houdbaar en staan bij de pakken houdbare melk. De andere twee in de koeling. Eerste Jumbo was alles op en andere Jumbo puilde het schap uit haha.
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep, Mascotte (allen act

Bericht door R.W. »

Deezers schreef:De vanille en choco Becel zijn houdbaar en staan bij de pakken houdbare melk. De andere twee in de koeling. Eerste Jumbo was alles op en andere Jumbo puilde het schap uit haha.
Jammer dat ik dit niet eerder wist. Heb nu de gewone meegenomen. Ik had liever de choco gehad.
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep, Mascotte (allen act

Bericht door B2B »

Het is werkelijk niet te drinken.
Ik heb de choco hazelnut. Maar wij gaan hem weg gooien.

Hier in delft had de ene jumbo alleen de vanille
De andere alleen de choco
willy13
Berichten: 549
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 20:57

Re: Scoupy: Flora smeerbaar, Blue Band Spread + botermelk, Becel drink, havermoutrepen, Struik soep, Mascotte (allen act

Bericht door willy13 »

De Blue Band Nét zo lekker als roomboter cashback-actie is afgelopen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 26-09-2018. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Plaats reactie