Gratis SPAR City Ontbijt Box t.w.v. € 17,50

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: Gratis SPAR City Ontbijt Box t.w.v. € 17,50

Bericht door Florence »

Alwiene, de zonnebril is van een heel duur merk!
Alwiene schreef: za 29 sep 2018, 22:29 Heb hem al binnen. Hoorde dat ze er al waren en ivm vakantie gevraagd of ik hem al kon ophalen. T is alleen geen ontbijtbox. Verder wel aardig en gratis is altijd goed natuurlijk maar of die 17.50 nou klopt... als dat zo is ga ik daar maar geen boodschappen doen. :lol:
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: Gratis SPAR City Ontbijt Box t.w.v. € 17,50

Bericht door Florence »

bij spar ontbijten ze blijkbaar met paprika chips, snoepjes, bier en cola????

Ik hoefde ook alleen mijn naam maar op te geven, ze hadden een lijst waar alle namen op stonden en de mijne werd aangekruist.
hoefde geen mail of id te laten zien.
Gebruikersavatar
UtrechtseBert
Berichten: 300
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 19:36
Locatie: Utrecht

Re: Gratis SPAR City Ontbijt Box t.w.v. € 17,50

Bericht door UtrechtseBert »

larry_flynt schreef: wo 03 okt 2018, 08:58
ner schreef: di 02 okt 2018, 15:53
larry_flynt schreef: di 02 okt 2018, 14:42

Ik heb het pakket gisteren opgehaald. Hoefde alleen mijn mijn naam te noemen.
Heb er ook meteen een Too Good To Go pakket gehaald.

Top deal voor €3,99!
Wat is een To Good to Go pakket? Van welke actie is dat?
Too Good To Go is een app waarbij bedrijven (restaurants, bakkers en supermarkten meestal, maar in Utrecht zit bijvoorbeeld ook een wijnhandel erbij) kunnen aangeven dat ze spullen aan het eind van de dag over hebben. Deze producten kan je dan voor een klein prijsje kopen en ophalen. Meestal betaal je €3,99 voor een pakket dat rond de €12 waard is. Anders worden deze spullen aan het eind van de dag weggegooid omdat ze de volgende dag over de houdbaarheidsdatum gaan.
Meer info: https://toogoodtogo.nl/nl

In het pakket dat ik kocht bij Spar zat: Kant en klare pannenkoeken, slapakket, zak sla, half brood, groot saucijzenbroodje en flesje sap. Maar dat verschilt dus altijd. Net wat er over de datum gaat.
Misschien een tip om hier eens een topic aan te besteden, ook ik ben al bekend met dit fenomeen maar volgens mij veel bezoekers hier nog niet. En dit past naar mijn mening hier wel thuis.
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Gratis SPAR City Ontbijt Box t.w.v. € 17,50

Bericht door Alwiene »

Florence schreef: do 04 okt 2018, 16:40 Alwiene, de zonnebril is van een heel duur merk!
Alwiene schreef: za 29 sep 2018, 22:29 Heb hem al binnen. Hoorde dat ze er al waren en ivm vakantie gevraagd of ik hem al kon ophalen. T is alleen geen ontbijtbox. Verder wel aardig en gratis is altijd goed natuurlijk maar of die 17.50 nou klopt... als dat zo is ga ik daar maar geen boodschappen doen. :lol:
Nou je het zegt, een echt Eerste Keuze merk! :lol:
larry_flynt
Berichten: 27
Lid geworden op: do 11 feb 2016, 15:03

Re: Gratis SPAR City Ontbijt Box t.w.v. € 17,50

Bericht door larry_flynt »

UtrechtseBert schreef: do 04 okt 2018, 18:43
larry_flynt schreef: wo 03 okt 2018, 08:58
ner schreef: di 02 okt 2018, 15:53
Wat is een To Good to Go pakket? Van welke actie is dat?
Too Good To Go is een app waarbij bedrijven (restaurants, bakkers en supermarkten meestal, maar in Utrecht zit bijvoorbeeld ook een wijnhandel erbij) kunnen aangeven dat ze spullen aan het eind van de dag over hebben. Deze producten kan je dan voor een klein prijsje kopen en ophalen. Meestal betaal je €3,99 voor een pakket dat rond de €12 waard is. Anders worden deze spullen aan het eind van de dag weggegooid omdat ze de volgende dag over de houdbaarheidsdatum gaan.
Meer info: https://toogoodtogo.nl/nl

In het pakket dat ik kocht bij Spar zat: Kant en klare pannenkoeken, slapakket, zak sla, half brood, groot saucijzenbroodje en flesje sap. Maar dat verschilt dus altijd. Net wat er over de datum gaat.
Misschien een tip om hier eens een topic aan te besteden, ook ik ben al bekend met dit fenomeen maar volgens mij veel bezoekers hier nog niet. En dit past naar mijn mening hier wel thuis.
Nou ja, het is natuurlijk niet gratis...
Yakki
Berichten: 151
Lid geworden op: wo 10 feb 2016, 06:32

Re: Gratis SPAR City Ontbijt Box t.w.v. € 17,50

Bericht door Yakki »

Alwiene schreef: ma 01 okt 2018, 13:54 Voor de liefhebbers. Hou het nog even verrassend voor de rest. Klik hier als je de inhoud wil zien

Ontbreekt 1 klein dingetje op de foto maar t idee lijkt me duidelijk. :)
Zou iemand mij mischien ook kunnen doorgeven wat er in zit? De link werkt helaas niet meer.. :(
Aan hardlopen heb je niets. Je moet op tijd vertrekken. :D
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Gratis SPAR City Ontbijt Box t.w.v. € 17,50

Bericht door kuikentje »

Yakki schreef: vr 05 okt 2018, 15:33
Alwiene schreef: ma 01 okt 2018, 13:54 Voor de liefhebbers. Hou het nog even verrassend voor de rest. Klik hier als je de inhoud wil zien

Ontbreekt 1 klein dingetje op de foto maar t idee lijkt me duidelijk. :)
Zou iemand mij mischien ook kunnen doorgeven wat er in zit? De link werkt helaas niet meer.. :(
Huismerk wokkels chips
Flesje water
Pak koffiekoeken
Flesje o2 water
Heineken 0.0 blikje
Mini blikje first choice cola zero
Fishermans friend mint
Stimorol kauwgom
Nakd fruit/noten reepje
Mini pakje appelsientje
Zak snoep banaantjes
Pak van 4 afbak keizerbroodjes
Reclame zonnenbril van first choice
Kortingsbonnen
sdekrey
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 20:24

Re: Gratis SPAR City Ontbijt Box t.w.v. € 17,50

Bericht door sdekrey »

kuikentje schreef: vr 05 okt 2018, 17:08 [quote=Yakki post_id=40871 time=<a href="tel:1538746386">1538746386</a> user_id=1478]
[quote=Alwiene post_id=40783 time=<a href="tel:1538394884">1538394884</a> user_id=1239]
Voor de liefhebbers. Hou het nog even verrassend voor de rest. Klik hier als je de inhoud wil zien

Ontbreekt 1 klein dingetje op de foto maar t idee lijkt me duidelijk. :)
Zou iemand mij mischien ook kunnen doorgeven wat er in zit? De link werkt helaas niet meer.. :(
[/quote]

Huismerk wokkels chips
Flesje water
Pak koffiekoeken
Flesje o2 water
Heineken 0.0 blikje
Mini blikje first choice cola zero
Fishermans friend mint
Stimorol kauwgom
Nakd fruit/noten reepje
Mini pakje appelsientje
Zak snoep banaantjes
Pak van 4 afbak keizerbroodjes
Reclame zonnenbril van first choice
Kortingsbonnen
[/quote]

Nogal verschil per box dan. Had geen snoep bananen en geen Nākd fruitreepen. Ook niet iets anders daarvoor in de plaats..
ner
Berichten: 180
Lid geworden op: di 13 dec 2016, 16:03

Re: Gratis SPAR City Ontbijt Box t.w.v. € 17,50

Bericht door ner »

In mijn box zat geen noten/fruitreep, rest van het lijstje wel aanwezig.
Plaats reactie