Scoupy Crystal clear 1 L petfles gratis

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
sjaan71
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 19 okt 2015, 12:54

Scoupy Crystal clear 1 L petfles gratis

Bericht door sjaan71 »

https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/crys ... 0/50140/co
Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één literfles Crystal Clear in de smaken Green Tea Apple of Cucumber Watermelon.
typmachine
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 15 okt 2018, 08:47

Re: Scoupy Crystal clear 1 L petfles gratis

Bericht door typmachine »

Wat een waardeloze boel is dat tegenwoordig bij Scoupy. Ik stuur een goede bon in voor die Ajax gekocht bij de Jumbo (ergens anders mocht niet)
afgekeurd omdat ik niet bij de goede winkel zou hebben gekocht. Opnieuw overal groe vraagtekens bij gezet. Toen opeens goedgekeurd. Nu is ook mijn cristal clear weer afgekeurd omdat ik niet de goede variatie gekocht zou hebben. Nu maar wee het etiket erbij geplakt, maar de eerste cristal clear is weer van de actie af en de nieuwe is begonnen. Nu zal ik wel weer de boodschap krijgen dat de datum nog niet was ingegaan.
De chips en de blue band zijn er ook al af dus die kan ik ook al niet meer opsturen. Hoe ervaren andere deelnemers dit??
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Scoupy Crystal clear 1 L petfles gratis

Bericht door BabsMeijers »

typmachine schreef: ma 15 okt 2018, 09:13 Wat een waardeloze boel is dat tegenwoordig bij Scoupy. Ik stuur een goede bon in voor die Ajax gekocht bij de Jumbo (ergens anders mocht niet)
afgekeurd omdat ik niet bij de goede winkel zou hebben gekocht. Opnieuw overal groe vraagtekens bij gezet. Toen opeens goedgekeurd. Nu is ook mijn cristal clear weer afgekeurd omdat ik niet de goede variatie gekocht zou hebben. Nu maar wee het etiket erbij geplakt, maar de eerste cristal clear is weer van de actie af en de nieuwe is begonnen. Nu zal ik wel weer de boodschap krijgen dat de datum nog niet was ingegaan.
De chips en de blue band zijn er ook al af dus die kan ik ook al niet meer opsturen. Hoe ervaren andere deelnemers dit??

Over welke chips en blue band actie heb je het want normaal gesproken als je nog een kassabon hebt met een datum voor de uiterste bon datum kun je die als het goed is nog indienen via scoupy.
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Scoupy Crystal clear 1 L petfles gratis

Bericht door Chrisje9999 »

Blueband en Sunbreaks is een actie van 1 maand geleden, als je eerder koopt en ook meteen indient heb je niet snel problemen, bij mij is zelden iets afgekeurd behalve als ik ook echt het verkeerde product heb gekocht.
BabsMeijers schreef: ma 15 okt 2018, 11:04
typmachine schreef: ma 15 okt 2018, 09:13 Wat een waardeloze boel is dat tegenwoordig bij Scoupy. Ik stuur een goede bon in voor die Ajax gekocht bij de Jumbo (ergens anders mocht niet)
afgekeurd omdat ik niet bij de goede winkel zou hebben gekocht. Opnieuw overal groe vraagtekens bij gezet. Toen opeens goedgekeurd. Nu is ook mijn cristal clear weer afgekeurd omdat ik niet de goede variatie gekocht zou hebben. Nu maar wee het etiket erbij geplakt, maar de eerste cristal clear is weer van de actie af en de nieuwe is begonnen. Nu zal ik wel weer de boodschap krijgen dat de datum nog niet was ingegaan.
De chips en de blue band zijn er ook al af dus die kan ik ook al niet meer opsturen. Hoe ervaren andere deelnemers dit??

Over welke chips en blue band actie heb je het want normaal gesproken als je nog een kassabon hebt met een datum voor de uiterste bon datum kun je die als het goed is nog indienen via scoupy.
typmachine
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 15 okt 2018, 08:47

Re: Scoupy Crystal clear 1 L petfles gratis

Bericht door typmachine »

17 september 2018 werd deze er voor het eerst opgezet.
Re: Scoupy sneak preview 17-09 Heinz, Red Bull, Sunbreaks, Rivella, Mora, DE, Whiskas, Becel

Nu actief voor iedereen
Waarom staat de becel en de pro-activ er nu nog wel op??
Lin851
Berichten: 14
Lid geworden op: za 12 mei 2018, 18:24

Re: Scoupy Crystal clear 1 L petfles gratis

Bericht door Lin851 »

typmachine schreef: ma 15 okt 2018, 13:03 17 september 2018 werd deze er voor het eerst opgezet.
Re: Scoupy sneak preview 17-09 Heinz, Red Bull, Sunbreaks, Rivella, Mora, DE, Whiskas, Becel

Nu actief voor iedereen
Waarom staat de becel en de pro-activ er nu nog wel op??
Omdat misschien minder mensen het gekocht hebben?

Je hebt genoeg tijd om de producten te kopen. Ik heb nog nooit problemen met ze gehad. Vanmorgen de Cristal clear, sap en vega snacks gekocht en ze zijn nu al uitbetaald.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Scoupy Crystal clear 1 L petfles gratis

Bericht door AmeGrunn »

Crystal Clear gelukkig gisteren wel gevonden, maar vandaag zag ik dit opmerkelijke bericht bij de commentaren (iets soortgelijks staar ook bij de Rustipani).
Wie wel eens de commentaren bij de Scoupy acties leest is deze persoon vast wel eens tegen gekomen ...
Bijlagen
Screenshot_20181016-100215_Scoupy.jpg
Screenshot_20181016-100215_Scoupy.jpg (185.08 KiB) 5221 keer bekeken
Laatst gewijzigd door AmeGrunn op di 16 okt 2018, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Scoupy Crystal clear 1 L petfles gratis

Bericht door BabsMeijers »

AmeGrunn schreef: di 16 okt 2018, 10:09 Crystal Clear gelukkig gisteren wel gevonden, maar vandaag zag ik dit opmerkelijke bericht bij de commentaren.
Wie wel eens de commentaren bij de Scoupy acties leest is deze persoon vast wel eens tegen gekomen ...
Hoe kun je €1,29 te duur vinden als je het 100% krijgt terug betaald dat is echt een belachelijke reactie.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Scoupy Crystal clear 1 L petfles gratis

Bericht door Lia »

Deze persoon geeft zijn mening,en hij/ zij vind 1,29 te duur voor een fles drinken.
Ik geef het er ook niet aan uit.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy Crystal clear 1 L petfles gratis

Bericht door Famke »

Lia schreef: di 16 okt 2018, 12:01 Deze persoon geeft zijn mening,en hij/ zij vind 1,29 te duur voor een fles drinken.
Ik geef het er ook niet aan uit.
Deze persoon meldt bij alles hoe dan ook dat het te duur is.
Plaats reactie