Treetz test en gta website

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
suhus
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 08 okt 2014, 17:24

Re: Treetz test en gta website

Bericht door suhus »

Ik wil tefal proberen maar alles is uitverkocht
Waar kan ik kopen? Heeft iemand heeft een idee?
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Treetz test en gta website

Bericht door liamito »

ikka schreef: za 12 okt 2019, 15:18
liamito schreef: za 12 okt 2019, 14:52 Staat er een bepaalde tijd voor de validatie?
Neem deel aan de campagne en accepteer de terugbetalingsvoorwaarden wanneer je zeker bent dat je de aankoopactie voltooit: door je te registreren ga je ermee akkoord om Lucovitaal Multi+ Compleet Vrouw aan te kopen en ons het ticket binnen 5 dagen op te sturen. Wanneer de tijd verstreken is, wordt jouw deelname geëlimineerd en kunt je niet meer deelnemen in deze campagne.
Na 5 dagen worden de producten van mensen die de actie niet hebben voltooid beschikbaar voor de eersten die ze reserveren: blijf op de hoogte.
Goedkeuren van de kassabon bedoel ik. :)
fawaiz
Berichten: 153
Lid geworden op: wo 29 okt 2014, 19:53

Re: Treetz test en gta website

Bericht door fawaiz »

Ik kon op de site geen kassabon als pdf van de factuur van het product die ik had online gekocht downloaden ?

Weet iemand hier hoe ik moet dat doen.
Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Treetz test en gta website

Bericht door B2B »

Krijg je nou 100% van wat je betaald hebt terug?
Of krijg je het standaard bedrag terug ook al heb je zelf minder betaald.

Kortom heeft het zin om naar kortingen te zoeken? Of krijg je toch terug wat je betaald hebt als het maar niet over het vastgestelde bedrag heen gaat.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Treetz test en gta website

Bericht door liamito »

B2B schreef: za 12 okt 2019, 17:41 Krijg je nou 100% van wat je betaald hebt terug?
Of krijg je het standaard bedrag terug ook al heb je zelf minder betaald.

Kortom heeft het zin om naar kortingen te zoeken? Of krijg je toch terug wat je betaald hebt als het maar niet over het vastgestelde bedrag heen gaat.
Je moet zelf je aankoopbedrag invoeren, als ze standaard de adviesprijs uit zouden keren zou dat overbodig zijn.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Treetz test en gta website

Bericht door ikka »

liamito schreef: za 12 okt 2019, 17:58
B2B schreef: za 12 okt 2019, 17:41 Krijg je nou 100% van wat je betaald hebt terug?
Of krijg je het standaard bedrag terug ook al heb je zelf minder betaald.

Kortom heeft het zin om naar kortingen te zoeken? Of krijg je toch terug wat je betaald hebt als het maar niet over het vastgestelde bedrag heen gaat.
Je moet zelf je aankoopbedrag invoeren, als ze standaard de adviesprijs uit zouden keren zou dat overbodig zijn.
Ik meen dat je bij de vorige huishoudbeursactie de volle mep terugkreeg, ook al had je deze goedkoper gekocht.
Ik heb het ticket kunnen insturen door de factuur af te drukken als pdf en bij pagina's per blad 2 te selecteren.
Vervolgens converteren naar JPG.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Treetz test en gta website

Bericht door ikka »

fawaiz schreef: za 12 okt 2019, 17:27 Ik kon op de site geen kassabon als pdf van de factuur van het product die ik had online gekocht downloaden ?

Weet iemand hier hoe ik moet dat doen.
Alvast bedankt.
Factuur printen en dan opslaan naar PDF.
PDF pakt ie vervolgens niet, moet een afbeelding zijn. Zie mijn vorige berichten.
Converteren naar JPG.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Treetz test en gta website

Bericht door AmeGrunn »

Ik heb me vooral voor goedkopere producten aangemeld, maar de Huggies® Baby Wipes Extra Care Pure heb ik nergens kunnen vinden.
Heeft iemand, die zich voor dit product heeft opgegeven, ze al gevonden?
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Treetz test en gta website

Bericht door liamito »

AmeGrunn schreef: za 12 okt 2019, 18:40 Ik heb me vooral voor goedkopere producten aangemeld, maar de Huggies® Baby Wipes Extra Care Pure heb ik nergens kunnen vinden.
Heeft iemand, die zich voor dit product heeft opgegeven, ze al gevonden?
Bij campagne info staat dat alleen kruidvat het verkoopt.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Treetz test en gta website

Bericht door AmeGrunn »

liamito schreef: za 12 okt 2019, 19:12
AmeGrunn schreef: za 12 okt 2019, 18:40 Ik heb me vooral voor goedkopere producten aangemeld, maar de Huggies® Baby Wipes Extra Care Pure heb ik nergens kunnen vinden.
Heeft iemand, die zich voor dit product heeft opgegeven, ze al gevonden?
Bij campagne info staat dat alleen kruidvat het verkoopt.
Dat wist ik al. Maar ik vroeg me af of iemand het al in een winkel gevonden had.
Plaats reactie