Scoupy: Wederom gratis Honig kruidenpasta
Scoupy: Wederom gratis Honig kruidenpasta
Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één pak Honig Kruidenpasta.
Met Honig kruidenpasta zet je in een handomdraai een heerlijke en verse maaltijd op tafel. Verkrijgbaar in de volgende smaken: Macaroni & Spaghetti, Lasagne, Nasi, Bami en Chili Con Carne.
Deze cashback actie is begonnen op 15-10-2019. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode. https://scoupy.com/nl/geld-terug/honig/ ... t=cashback
Met Honig kruidenpasta zet je in een handomdraai een heerlijke en verse maaltijd op tafel. Verkrijgbaar in de volgende smaken: Macaroni & Spaghetti, Lasagne, Nasi, Bami en Chili Con Carne.
Deze cashback actie is begonnen op 15-10-2019. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode. https://scoupy.com/nl/geld-terug/honig/ ... t=cashback
-
- Been thanked: 1 time
Re: Scoupy: Wederom gratis Honig kruidenpasta
Volgens de voorwaarden
Mocht je met de vorige Honig Kruidenpasta-actie mee hebben gedaan,
dan mag je ook meedoen met deze actie. Natuurlijk dien je het actieproduct opnieuw te kopen.
dan mag je ook meedoen met deze actie. Natuurlijk dien je het actieproduct opnieuw te kopen.
Ja duidelijk, anders had ik het wel vermeld! En mede daarom ook de startdatum genoemd....sebastiaan schreef: ↑di 15 okt 2019, 16:48 Volgens de voorwaarden
-
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 34 times
Staat bij mij ook niet, maar is geen speciaal voor jou. Wel via de link te bereiken? Ik wacht nog even af tot hij algemeen zichtbaar is. Scoupy heeft te vaak genoeg mij onaangenaam verrast.

staat niet als eerste vermeld, omdat hij het laatste is binnen gekomen.
staat als laatste, net voor de acties die zijn afgelopen of die je al hebt gedaan.
staat als laatste, net voor de acties die zijn afgelopen of die je al hebt gedaan.
-
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 22 times