Plenty Easypull Dispenser i.c.m. 1 navulrol €10,- cashback, kopen bij AH.nl, Blokker of bol.com (Scoupy)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Plenty Easypull Dispenser i.c.m. 1 navulrol €10,- cashback, kopen bij AH.nl, Blokker of bol.com (Scoupy)

Bericht door AmeGrunn »

Krijg €10,- cashback bij aankoop van een Plenty Easypull dispenser i.c.m. één losse Easypull navulrol gekocht via AH.nl, bol.com of in een van de Blokker-winkels.

Met de Plenty Easypull Keukenpapier Dispenser blijft het papier bij elke klus droog en hygiënisch. Bovendien is het papier eenvoudig met één hand af te scheuren. De dispenser kun je aan de muur hangen of gewoon los meenemen door het hele huis, zodat je het papier kan gebruiken wanneer en waar je maar wilt.

bol.com
Koop een Plenty Easypull dispenser mét een losse navulrol via https://www.bol.com/nl/p/plenty-easypul ... 064116742/.
Let op: alleen het factuur is het aankoopbewijs, bestelbevestigingen zijn niet geldig. Bekijk jouw bol.com-factuur.

AH.nl
Koop een Plenty Easypull dispenser mét een losse navulrol via https://www.ah.nl/zoeken?query=plenty%20easypull.
Let op, dispenser en losse navulrol zijn 2 verschillende producten bij Albert Heijn.
Let op: alleen het factuur is het aankoopbewijs, bestelbevestigingen zijn niet geldig.

Alleen geldig op Plenty Easypull Keukenpapier Dispenser (metallic of zwart) i.c.m. een losse Plenty Easypull Premium 1 rol, Plenty Easypull Original 1 rol of Plenty Easypull ECO 1 rol.

Deze cashback actie is begonnen op 12-11-2019. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode.

https://scoupy.com/nl/geld-terug/plenty ... t=cashback
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Plenty Easypull Dispenser i.c.m. 1 navulrol €10,- cashback, kopen bij AH.nl, Blokker of bol.com (Scoupy)

Bericht door Lia »

Mag je hem ook gewoon bij ah mogen kopen?
Bij bol uitverkocht...
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: Plenty Easypull Dispenser i.c.m. 1 navulrol €10,- cashback, kopen bij AH.nl, Blokker of bol.com (Scoupy)

Bericht door Sue-tje »

Niet de moeite, vind ik. Een dispenser kost al 10 euro.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Plenty Easypull Dispenser i.c.m. 1 navulrol €10,- cashback, kopen bij AH.nl, Blokker of bol.com (Scoupy)

Bericht door AmeGrunn »

Ik heb de bol.com versie gekocht voor 12,99€, incl. navulrol. 10€, in totaal maar 2,99€ betaald. Geen slechte deal, vind ik.
Lia schreef: za 16 nov 2019, 19:08 Mag je hem ook gewoon bij ah mogen kopen?
Bij bol uitverkocht...
Zou je kunnen navragen. Anders bij een Blokker filiaal in de buurt kopen?
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Plenty Easypull Dispenser i.c.m. 1 navulrol €10,- cashback, kopen bij AH.nl, Blokker of bol.com (Scoupy)

Bericht door Lia »

Je mag hem niet in de winkel van ah kopen.
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: Plenty Easypull Dispenser i.c.m. 1 navulrol €10,- cashback, kopen bij AH.nl, Blokker of bol.com (Scoupy)

Bericht door R.W. »

Lia schreef: zo 17 nov 2019, 15:22 Je mag hem niet in de winkel van ah kopen.
Waarom zou je hem niet bij de AH mogen kopen??

Ik zie trouwens dat deze bij de AH maandag in de aanbieding zijn. 1+1 gratis. Zou je dan ook gewoon de 10 euro cashback krijgen?
Dan zou je er dus 2 gratis hebben
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Plenty Easypull Dispenser i.c.m. 1 navulrol €10,- cashback, kopen bij AH.nl, Blokker of bol.com (Scoupy)

Bericht door Lia »

Ik had ze een mailtje gestuurd,dat het alleen mag als je hem online besteld.
Als je 1+1 koopt krijg je de helft terug
Chrisje9999
Berichten: 475
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:41

Re: Plenty Easypull Dispenser i.c.m. 1 navulrol €10,- cashback, kopen bij AH.nl, Blokker of bol.com (Scoupy)

Bericht door Chrisje9999 »

Je mag hem wel bij AH kopen maar dan alleen bij AH.nl of via de link in de app.

Er staat letterlijk:
Koop een Plenty Easypull dispenser mét een losse navulrol via AH.nl via deze link.

R.W. schreef: zo 17 nov 2019, 16:48
Lia schreef: zo 17 nov 2019, 15:22 Je mag hem niet in de winkel van ah kopen.
Waarom zou je hem niet bij de AH mogen kopen??

Ik zie trouwens dat deze bij de AH maandag in de aanbieding zijn. 1+1 gratis. Zou je dan ook gewoon de 10 euro cashback krijgen?
Dan zou je er dus 2 gratis hebben
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: Plenty Easypull Dispenser i.c.m. 1 navulrol €10,- cashback, kopen bij AH.nl, Blokker of bol.com (Scoupy)

Bericht door Lia »

Dus alleen bij ah online
CouponOma
Berichten: 71
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 11:24

Re: Plenty Easypull Dispenser i.c.m. 1 navulrol €10,- cashback, kopen bij AH.nl, Blokker of bol.com (Scoupy)

Bericht door CouponOma »

AmeGrunn schreef: za 16 nov 2019, 22:19 Ik heb de bol.com versie gekocht voor 12,99€, incl. navulrol. 10€, in totaal maar 2,99€ betaald. Geen slechte deal, vind ik.
Actie was mij niet helemaal duidelijk, dus laatst nagevraagd bij Scoupy.
Scoupy zegt dat je bij Bol, AH of Blokker een dispenser en apart een navulrol moet kopen. 2 Producten dus, ook als de verpakking met dispenser al een navulrol heeft.

@ AmeGrunn; Heb jij bij Bol alleen de verpakking met dispenser en navulrol ineen gekocht?
Zo ja, heb je dat ook terug gekregen?
Plaats reactie