Couponclub app
Re: Couponclub app
Nee het kost geen €0,50, maar je krijgt €0,50. Je scant eerst de streepjescode, daarna maak je een foto van de kassabon.
Dan wacht je op goedkeuring, beantwoordt nog een vraag en schrijf een review.
Hoop dat het duidelijk is zo?
Succes ermee.
Dan wacht je op goedkeuring, beantwoordt nog een vraag en schrijf een review.
Hoop dat het duidelijk is zo?
Succes ermee.
Ik vind het ook erg jammer dat dit niet kan met de comp/tab/laphobbezak schreef:Mijn kleindochter wilde me helpen maar na bijna een half uur tobben komen we tot de ontdekking dat dit echt iets is voor telefoonprofessoren.
Zij zegt dat iedere streepjescode € 0,50 kost. Is dat nu waar of niet? Ik zag het zelf ook duidelijk staan € 0,50 voor iedere app.
Wat waardeloos dat dit niet met de computer mag.
Hoe doen anderen dat??
Oh bedankt Lois Goed om te wetenLois schreef:Het kost geen geld, werkt prima op de i pad
Ik ben er, samen met de klantenservice, achter gekomen dat het soms lastig is te scannen met een iPad2. Na vaak, heel vaak proberen is het me uiteindelijk wel gelukt. Vooral de Becel margarine en de Knorr bouillon gingen bij mij lastig!
Ik ben wel benieuwd hoe vaak er nieuwe coupons gaan komen. Ik zit nu op een bedrag van 4.68 en aangezien ze pas bij 5 euro uitbetalen....
Iemand hier enig idee van?
Ik heb gemaild,en dit was het antwoord
Beste Diana,
We zitten momenteel nog in een trial periode en hebben dus nog geen vaste periodes.
Enkele weken zullen de producten aangeboden worden.
Hou de app dus in de gaten voor nieuwe producten.
Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Veel plezier met CouponClub.
Met vriendelijke groet,
Beste Diana,
We zitten momenteel nog in een trial periode en hebben dus nog geen vaste periodes.
Enkele weken zullen de producten aangeboden worden.
Hou de app dus in de gaten voor nieuwe producten.
Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Veel plezier met CouponClub.
Met vriendelijke groet,
Zit ik ook mee, misschien nog iets kleins kopen zoals de basisbouillon of de cassavechips?Ik ben wel benieuwd hoe vaak er nieuwe coupons gaan komen. Ik zit nu op een bedrag van 4.68 en aangezien ze pas bij 5 euro uitbetalen....
Weet iemand een supermarkt die de bouillon verkoopt? Heb al bij ah, jumbo en emte gekeken maar niet te vinden hier.