Nieuwe Treetz campagnes

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door Marie-Louise »

tequilacin schreef: do 23 jan 2020, 21:58
Sue-tje schreef: do 23 jan 2020, 21:42 Lijkt mij een te snel oordeel. Vorige serie werd gewoon overgemaakt. Daarna waren ze ook lang stil.
Toen was de site gewoon online. Nu hebben mensen aangeboden acties gekocht, en zitten ze, zoals afgesproken, nog te wachten dat hun geld terug gestort wordt. Nu is de site gewoon verdwenen en is men niet meer bereikbaar.
K'weetnie hoor, maar dat lijkt me toch niet helemaal kosher!!
[/quom


Facebookpagina bestaat nog. Via een pb een bericht gestuurd. Maar wederom geen antwoord.
De fabrikanten van Unox soep,Pampers(9 euro)en Huggies (19 euro)zijn toch met Treetz in zee gegaan. Zouden die ook geen contact kunnen krijgen. Of opmerken dat er 0,0 activiteiten van Treetz zijn ? Of werkt het zo niet ?
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Marie-Louise schreef: vr 24 jan 2020, 15:51 Facebookpagina bestaat nog. Via een pb een bericht gestuurd. Maar wederom geen antwoord.
De fabrikanten van Unox soep,Pampers(9 euro)en Huggies (19 euro)zijn toch met Treetz in zee gegaan. Zouden die ook geen contact kunnen krijgen. Of opmerken dat er 0,0 activiteiten van Treetz zijn ? Of werkt het zo niet ?
Die Facebook pagina stelt helemaal niets voor. Treetz heeft daarop slechts 2 berichten geplaatst: op 16 juli (profiel foto en omslagfoto geplaatst) en op 19 augustus 2019 (website adres aangepast). Er is niets terug te vinden over de cashback acties en ook geen enkele reactie van een bezoeker te zien/lezen.

Edit: ik zie nu dat er twee Facebook pagina's bestaan (wat best raar is)! Op de andere Facebookpagina staan wel de cashback acties vermeld, maar alleen die van de eerste ronde vorig jaar oktober. De nieuwe acties van dit jaar (Unox, Pampers en Huggies) zijn hierop niet terug te vinden...
Laatst gewijzigd door Zeeuwsmeisje op vr 24 jan 2020, 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door Shiven »

[/quote] Zeeuwsmeisje schreef: Die Facebook pagina stelt helemaal niets voor. Treetz heeft daarop slechts 2 berichten geplaatst: op 16 juli (profiel foto en omslagfoto geplaatst) en op 19 augustus 2019 (website adres aangepast). Er is niets terug te vinden over de cashback acties en ook geen enkele reactie van een bezoeker te zien/lezen.
[/quote]

Ik zie diverse acties + berichten van bezoekers.
https://www.facebook.com/pg/treetznl/po ... e_internal
Marretje99
Berichten: 40
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 11:50

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door Marretje99 »

Misschien kun je proberen via de huishoudbeurs iets meer te weten te komen. Ik kreeg vorig jaar een uitnodiging voor de Treetz club van hun
(van huishoudbeurs@myrai.nl)
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Zeeuwsmeisje schreef: vr 24 jan 2020, 16:27 Die Facebook pagina stelt helemaal niets voor. Treetz heeft daarop slechts 2 berichten geplaatst: op 16 juli (profiel foto en omslagfoto geplaatst) en op 19 augustus 2019 (website adres aangepast). Er is niets terug te vinden over de cashback acties en ook geen enkele reactie van een bezoeker te zien/lezen.
Shiven schreef: vr 24 jan 2020, 16:38 Ik zie diverse acties + berichten van bezoekers.
https://www.facebook.com/pg/treetznl/po ... e_internal
Klopt, ik heb mijn berichtje al aangepast. Ik zat op dus een andere pagina van Treetz: https://www.facebook.com/Treetz-Club-10 ... e_internal

Ik vind het maar raar dat ze 2 Facebook pagina's hebben EN dat er niets terug te vinden is over de nieuwe acties (januari) op de pagina's.
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door Sue-tje »

Ok. Nu begin ook in wantrouwig te worden. Ik ben bang dat we kunnen fluiten naar ons geld..
suhus
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 08 okt 2014, 17:24

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door suhus »

İk hoop niet
arizona
Berichten: 76
Lid geworden op: wo 22 okt 2014, 13:50

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door arizona »

Bij mij loopt de termijn morgen af, maar ik vrees dat we inderdaad niets meer terugkrijgen. Ik kan de Franse website ook niet meer vinden.
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door Sue-tje »

Ik heb inmiddels de huggies geretourneerd aan bol.com. was nog net op tijd.. Vind t wel prima met ze :( Goddank had ik ze nog niet geopend, stonden op zolder voor de volgende.
Gebruikersavatar
miss piggy
Berichten: 34
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 18:00

Re: Nieuwe Treetz campagnes

Bericht door miss piggy »

Marretje99 schreef: vr 24 jan 2020, 16:43 Misschien kun je proberen via de huishoudbeurs iets meer te weten te komen. Ik kreeg vorig jaar een uitnodiging voor de Treetz club van hun
(van huishoudbeurs@myrai.nl)
Die uitnodiging heb ik ook gehad en inmiddels deze reactie ontvangen (namen ivm privacy vervangen door xxx ;) ). Nu maar hopen dat de toezegging nagekomen wordt.
Hi xxx,

We hebben inderdaad een samenwerking gehad met Treetz om bepaalde producten te laten testen. De samenwerking loopt nu niet meer, maar we krijgen veel klachten binnen uit onze community. Ik heb het reeds doorgezet naar de partij achter Treetz en zij hebben toegezegd het weer in orde te maken.

Groet,
xxx
Plaats reactie