Maak kans op een Bol.com bon - Help Student!

Deel hier je prijsvragen met andere forum gebruikers.
Plaats reactie
AnnemF

Maak kans op een Bol.com bon - Help Student!

Bericht door AnnemF »

Beste lezer,

Graag zou ik u willen vragen om mee te doen aan mijn enquete, invullen duurt ongeveer 5 minuten:

https://hva.eu.qualtrics.com/jfe/form/S ... cdq4wi0nL7

U kunt met het invullen van deze enquête kans maken op één van de twee Bol.com waardebonnen die wordt verloot onder de deelnemers door het invullen van uw e-mail adres aan het einde van de vragenlijst.

Er zal vertrouwelijk met uw gegevens worden omgegaan en de resultaten worden geheel anoniem verwerkt, dit geldt ook voor uw e-mailadres, dit wordt alleen maar gebruikt voor de verloting van de waardebonnen.

Nogmaals hartelijk dank voor uw deelname aan dit onderzoek.

Met vriendelijke groet,

Annemieke
AnnemF

Re: Maak kans op een Bol.com bon - Help Student!

Bericht door AnnemF »

Ik heb nog een aantal mensen nodig, ik hoop dat u mee wilt doen!
EllenV
Been thanked: 2 times

Bericht door EllenV »

Mijn advies doe dit niet. Ik heb al moderator van Facebookgroepen al meerdere malen dit soort verzoeken gehad, ik accepteer ze niet meer. Ik vroeg dan aan de studenten, na verloop van tijd naar de winnaar van de actie, daarna verwijderden ze zich meteen uit de groep. Je bent ook helemaal niet zeker wat er met je data gebeurd. Dus een gewaarschuwd mens telt voor 2.
AnnemF

Bericht door AnnemF »

Beste Ellen,

Sorry, ik begrijp niet waarom je dit onder mijn bericht zet. Zoals je ziet, ben ik al jaren 'lid' van dit forum (sinds 2014 en daarvoor op het andere platform). Ik reageer wel niet actief, maar ik kom regelmatig kijken op het forum.

Als student heb je veel respondenten nodig en probeer je dat via verschillende kanalen.
Ik verloot twee bol.com waardebonnen onder alle respondenten, dus via meerdere kanalen, de winnaar krijgen persoonlijk bericht.

Ik had het op prijsgesteld dat je mij eerst een privebericht had gestuurd voor je iets negatiefs onder mijn bericht zet.

Groetjes,

Annemieke
AnnemF

Bericht door AnnemF »

even omhooghalen.

Ik hoop dat u mij wilt helpen, want ik heb nog een aantal deelnemers nodig.
Plaats reactie