Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Banyu
Berichten: 89
Lid geworden op: vr 29 jun 2018, 11:14

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door Banyu »

Oké apart. We wachten nog even af dan.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door Miranda »

Nog niets ontvangen inderdaad.
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door R.W. »

Iemand al zijn geld ontvangen???? Ik helaas nog niet. Op 5 januari ingediend. Zijn nu al ruim 7 weken verder. :cry:
Is inderdaad de laatste x dat ik meedoe met de cashback acties van dit bedrijf. Hoe aantrekkelijk ze ook mogen zijn. Alleen maar ellende.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door Miranda »

Ik had gemaild en net antwoord gekregen.

Beste,

Uw aanvraag is perfect in orde en het verwachte bedrag zal u worden overgemaakt binnen de 1 à 2 weken.

Aarzel niet opnieuw contact op te nemen indien u na deze termijn nog steeds geen betaling heeft ontvangen.

Dank u voor uw medewerking.

Met vriendelijke groeten,

Contact Center Operator
Tel. +32 2 352 03 90
mario2310
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 13 jan 2020, 16:06

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door mario2310 »

Miranda schreef: vr 28 feb 2020, 21:56 Ik had gemaild en net antwoord gekregen.

Beste,

Uw aanvraag is perfect in orde en het verwachte bedrag zal u worden overgemaakt binnen de 1 à 2 weken.

Aarzel niet opnieuw contact op te nemen indien u na deze termijn nog steeds geen betaling heeft ontvangen.

Dank u voor uw medewerking.

Met vriendelijke groeten,

Contact Center Operator
Tel. +32 2 352 03 90
Nog 2 weken.........ze zitten gewoon te rentenieren daar....nóg 2 weken rente vangen voordat ze uitbetalen....daar gaan ze van op vakantie denk ik, of ze zijn de afgelopen weken op vakantie geweest, en dat het daarom zo lang geduurd heeft... :lol: in mijn geval, nooit meer deelname aan acties van high co.
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door B2B »

Rente??? Waar????
Op mijn werk moeten we tegenwoordig betalen om het geld te stallen bij de bank.
Dus voor hun is zo snel mogelijk uitbetalen goedkoper :mrgreen:
pluis
Berichten: 113
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 22:36

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door pluis »

Hier ook antwoord op mijn mail per mail.
Alles goed ontvangen. Veel aanmeldingen, vertraging met uitbetalen. Maar er staat helaas niet bij HOEVEEL vertraging.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door liamito »

pluis schreef: za 07 mar 2020, 23:02 Hier ook antwoord op mijn mail per mail.
Alles goed ontvangen. Veel aanmeldingen, vertraging met uitbetalen. Maar er staat helaas niet bij HOEVEEL vertraging.
Wat een kul.
Veel aanmeldingen, de teller van deelnames haalt de 20% niet eens. :lol:
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door Marie-Louise »

Ik heb niet eens antwoord op mijn mail van 1 maart.
Gewoon waardeloos dat promolife. Zels appelsientje betaalt binnen 1 week uit. Doe nooit meer mee als promolife t behandelt.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door Miranda »

Het zou gezien mijn antwoord van hun begin aankomende week toch op m’n rekening moeten staan .... :?:
Plaats reactie