App Tessa stopt

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

App Tessa stopt

Bericht door Lois »

Uit de nieuwsbrief

Helaas moeten we mededelen dat de Tessa app zal ophouden te bestaan. De app zal offline gaan en niet meer beschikbaar zijn.

We kunnen het jammer genoeg niet langer mogelijk maken om leuke uitjes en producten beschikbaar te stellen om voor te sparen.

We zullen direct na het stoppen van de app alle accounts inclusief punten en persoonlijke informatie verwijderen. Mocht je hier vragen over hebben, bekijk dan de algemene voorwaarden https://www.tessa.company/algemenevoorwaarden/.

We hopen dat je plezier hebt gehad met het gebruiken van de Tessa app en willen je bedanken voor je deelname. Als afscheidscadeau willen we je voor de laatste keer een leuk uitje aanbieden. Daarom kun je nu bioscoopkaartjes voor Kinepolis met korting bestellen. Zo kun je straks, wanneer de bioscopen weer open zijn, met korting naar je favoriete film! Bestel je tickets via deze link.

https://tessa.ticketsplus.nl/vasteAttra ... Bioscopen/

Filmvoucher voor 8 euro.
Te verzilveren t/m 11 maart 2021

Groetjes,
Tessa
Groetjes, Lois
irisvm
Berichten: 194
Lid geworden op: vr 16 sep 2016, 19:20

Re: App Tessa stopt

Bericht door irisvm »

App was toch al een stuk minder geworden de laatste jaren. In het begin was het echt top.
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: App Tessa stopt

Bericht door Lois »

Klopt, en de acties van Friesche Vlag en Vifit kwark en Kruidvat Andrelon flitsen nu toch even voorbij.
Ook bestelde ik er wel eens bonnen (Bol,Pathe) met aardige korting.
Ik vind het jammer, vooral in deze quarantaine tijd.
Groetjes, Lois
irisvm
Berichten: 194
Lid geworden op: vr 16 sep 2016, 19:20

Re: App Tessa stopt

Bericht door irisvm »

Lois schreef: za 04 apr 2020, 23:50 Klopt, en de acties van Friesche Vlag en Vifit kwark en Kruidvat Andrelon flitsen nu toch even voorbij.
Ook bestelde ik er wel eens bonnen (Bol,Pathe) met aardige korting.
Ik vind het jammer, vooral in deze quarantaine tijd.
Dat is waar die bol.com waren bijna het enige wat ik het laatste jaar nog wel regelmatig bestelde. Maar daarom scande ik ook geen bonnetjes meer, want had nog genoeg punten. xD
Plaats reactie