Gratis Greetz moederdagkaart t.w.v. € 2,95 (excl. postzegel) bij inschrijving nieuwsbrief Loavies

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Gratis Greetz moederdagkaart t.w.v. € 2,95 (excl. postzegel) bij inschrijving nieuwsbrief Loavies

Bericht door ikka »

https://www.greetz.nl/loavies?utm_sourc ... er_loavies

Het is bijna Moederdag, hét moment om haar te vertellen hoe belangrijk ze voor je is en hoe blij je met haar bent. Dat kan je lieve moeder zijn die altijd voor je klaarstaat, je vrolijke schoonmoeder die vaak oppast, die onvermoeibare moeder van je kindjes, of misschien wel je beste vriendin die net mama is geworden. Zeg tegen haar dat je haar geweldig vindt met een Greetz-kaart!

Speciaal voor jou heeft LOAVIES 10 originele kaarten ontworpen die exclusief bij Greetz te bestelen zijn. Kies jouw favoriet en bestel de kaart t.w.v. € 2,95 gratis met de speciale LOAVIES-kortingscode. Als je je bij LOAVIES ingeschreven hebt voor de nieuwsbrief, ontvang je deze in je mailbox. Ben jij nog niet aangemeld voor de nieuwsbrief? Geen probleem! Ga naar loavies.com, meld je aan en ontvang de code in je mailbox. Bij gebruik van de kortingscode betaal je alleen de postzegel zelf. Wij bezorgen met heel veel liefde jouw kaart. Tegen wie zeg jij ‘ik vind je geweldig’?

HOE WERKT HET?
Stap 1: Kies je favoriete kaart
Stap 2: Maak je kaart persoonlijk met eigen foto(‘s) en tekst
Stap 3: Vul het adres van de ontvanger en het bezorgmoment in.
Stap 4: Gebruik de kortingscode in je winkelmandje
Stap 5: Verrassen maar!​​


*Actievoorwaarden:
- De code is eenmalig te gebruiken op bovenstaande wenskaarten en geeft maximaal € 2,95 korting.
- Als je een grotere kaart kiest is bijbetalen mogelijk.
- Exclusief postzegel.
- Niet te gebruiken i.c.m. andere kortingscodes.
- Geldig t/m 31 mei 2020.​
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: Gratis Greetz moederdagkaart t.w.v. € 2,95 (excl. postzegel) bij inschrijving nieuwsbrief Loavies

Bericht door Shiven »

Speciaal voor jou heeft LOAVIES 10 originele kaarten ontworpen die exclusief bij Greetz te bestellen zijn.
;) keuze uit 11.
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: Gratis Greetz moederdagkaart t.w.v. € 2,95 (excl. postzegel) bij inschrijving nieuwsbrief Loavies

Bericht door Lois »

Ik kreeg een code omdat ik lid ben van hun nieuwsbrief.
Maar ik vind de kaarten voor mijn moeder/schoonmoeder niet zo geschikt.
Dus hierbij mijn code: P20LVKEM5NS4R
Voor de 1e lucky one :D
Groetjes, Lois
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Gratis Greetz moederdagkaart t.w.v. € 2,95 (excl. postzegel) bij inschrijving nieuwsbrief Loavies

Bericht door ikka »

Mijn code werkte gisteren al niet meer.
Plaats reactie