@anbo De 3.000 eerste genomineerden krijgen op 17 mei gratis een plant (Anthurium) bezorgd

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: @anbo De 3.000 eerste genomineerden krijgen op 17 mei gratis een plant (Anthurium) bezorgd

Bericht door Miranda »

ikka schreef: za 16 mei 2020, 22:52 Hier niets. Mijn zus kreeg wel de mail. Achteraf gelukkig dat ze, net als ik, mijn ouders had genomineerd.
Ik heb het idee dat de eersten achter het net vissen. :cry:

Ik denk dat ze de dubbele bezorg adressen er ook wel uit hebben gehaald gezien het aantal aanmeldingen.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: @anbo De 3.000 eerste genomineerden krijgen op 17 mei gratis een plant (Anthurium) bezorgd

Bericht door ikka »

Miranda schreef: zo 17 mei 2020, 19:09
ikka schreef: za 16 mei 2020, 22:52 Hier niets. Mijn zus kreeg wel de mail. Achteraf gelukkig dat ze, net als ik, mijn ouders had genomineerd.
Ik heb het idee dat de eersten achter het net vissen. :cry:

Ik denk dat ze de dubbele bezorg adressen er ook wel uit hebben gehaald gezien het aantal aanmeldingen.
Een vriendin van mij was ook een van de eersten, ook geen mail.
Maar ik heb elders gelezen dat er bij iemand bezorgd werd zonder eerst die mail te hebben gekregen.
Dus wie weet...
Mijn zus had het verkeerd ingevuld. Ik had geschreven dat ik voor mijn vader al had aangevraagd. Oh, schreef ze, zal ik het voor moeder doen. Ik zei, beter van niet, toen had ze het al verstuurd. Zij had niet als 1 van de eersten ingestuurd.
Lia
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 02 apr 2017, 12:36

Re: @anbo De 3.000 eerste genomineerden krijgen op 17 mei gratis een plant (Anthurium) bezorgd

Bericht door Lia »

Ze heeft de plant binnen!
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: @anbo De 3.000 eerste genomineerden krijgen op 17 mei gratis een plant (Anthurium) bezorgd

Bericht door ikka »

Mijn moeder ook (door de nominatie van mijn zus )


plant.png
plant.png (213 KiB) 2230 keer bekeken
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: @anbo De 3.000 eerste genomineerden krijgen op 17 mei gratis een plant (Anthurium) bezorgd

Bericht door Marry »

Lia schreef: di 19 mei 2020, 18:10 Ze heeft de plant binnen!
Bij mijn ouders ook vandaag bezorgd. :D was een super leuke verrassing
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: @anbo De 3.000 eerste genomineerden krijgen op 17 mei gratis een plant (Anthurium) bezorgd

Bericht door Miranda »

Bij mijn ouders ook gisteren bezorgd ze waren blij enthousiast namens hun kleindochter!
Saakje
Berichten: 25
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 10:53

Re: @anbo De 3.000 eerste genomineerden krijgen op 17 mei gratis een plant (Anthurium) bezorgd

Bericht door Saakje »

Zo leuk: mail dat oma een plant zou krijgen!! Maar oma had wel praatjes maar geen praat over een plant die ze had gekregen. Die is nooit gekomen! Gemaild....antwoord terug;

Goedemorgen,
Het is heel jammer dat de plant niet bezorgd is en wij begrijpen de teleurstelling.
Iedereen heeft zich hiervoor vrijwillig en voor 100% ingezet ook onze partners.
Het kan echter door verschillende oorzaken niet gelukt zijn met de levering van de plant, het is op de moment niet meer te achterhalen wat er is fout gegaan.

Maar we hopen dat we andere mensen hebben geïnspireerd om ook voor iemand een plantje of bos bloemen te kopen. Hopelijk ook voor u.

Ja, zo ken ik er ook nog wel een paar. Afknapper dus.
  :roll:
remcosw
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 17 okt 2014, 13:54

Re: @anbo De 3.000 eerste genomineerden krijgen op 17 mei gratis een plant (Anthurium) bezorgd

Bericht door remcosw »

Hier ook niets gehoord :(
marjootje83
Berichten: 197
Lid geworden op: zo 05 okt 2014, 21:13

Re: @anbo De 3.000 eerste genomineerden krijgen op 17 mei gratis een plant (Anthurium) bezorgd

Bericht door marjootje83 »

Hier ook een email dat wij geselecteerd waren, maar geen plant!
gemaild en precies hetzelfde antwoord...
Blij gemaakt met een dode mus, schreef ik.
Reactie daarop

Goedemiddag,



We hebben niemand misleid, we wilden gewoon heel veel opa’s en oma’s (namens hun kleinkinderen) blij maken.

Daar hebben we heel erg ons best voor gedaan en duizenden euro’s vervoerskosten voor betaald.
Als het naast de duizenden keren dat de plant wel goed is bezorgd, bij uw oma niet goed is gegaan, dan spijt ons dat enorm.




Met vriendelijke groet,
Plaats reactie