Gratis Waterfles in ruil voor eerlijke productrecensie

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Gratis Waterfles in ruil voor eerlijke productrecensie

Bericht door Lois »

Gezien op marktplaats.
https://www.marktplaats.nl/a/sport-en-f ... ousPage=lr

Sinds kort verkopen wij de Bodhi Tree Sportfles in een van de grootste online webwinkels van Nederland. We zijn op zoek naar mensen die gratis een Bodhi Tree Sportfles willen ontvangen in ruil voor een eerlijke en onafhankelijke productrecensie op het online platform. Ook de verzending is gratis. De recensie hoeft niet langer te zijn dan enkele regels.

- - - - -

PERFECTE SPORTFLES - De Bodhi Tree waterfles is ontworpen voor optimaal gebruik bij yoga, fitness en buitensport. De fles is met 1 hand te openen en het water stroomt er makkelijk uit voor een snelle dorstlessing. De beschermende dop zorgt ervoor dat de drinkopening te allen tijde schoon blijft.

SCHOON WATER BLIJFT SCHOON – De Bodhi Tree waterfles is gemaakt van materialen die geen schadelijke stoffen bevatten (zoals BPA). Voor het grootste gedeelte bestaat de fles uit Tritan, een materiaal dat is goedgekeurd voor medisch gebruik. De fles geeft geen geur of smaak af.

LEKVRIJ - De Bodhi Tree waterfles heeft een extra sluitclip waardoor de fles nooit per ongeluk open kan gaan.

STERK EN MAKKELIJK SCHOON TE HOUDEN - De Bodhi Tree waterfles is erg sterk en toch licht. Door de eenvoudige vorm is de fles makkelijk schoon te houden.

- - - - -

Vanzelfsprekend is het schenken van een giveaway in ruil voor een onafhankelijke recensie in overeenstemming met de voorwaarden van de betreffende webwinkel.

Stuur ons een berichtje waarin je je kort voorstelt en vertel ons ajb waarom je dit product graag zou willen hebben. (Is het voor jezelf? etc.) Bevestig ook even dat je graag een productrecensie achterlaat.

Iedereen die in Nederland of België woont kan op deze advertentie reageren. Ook de verzending is gratis.

Reviewers met wie we goede ervaringen hebben komen in onze pool van reviewers. Zij kunnen in de toekomst opnieuw gratis of bijna-gratis producten ontvangen in ruil voor een recensie.

In je bericht graag toevoegen: Je naam, telefoonnummer.

www.bodhitree.eu/
Groetjes, Lois
irisvm
Berichten: 194
Lid geworden op: vr 16 sep 2016, 19:20

Re: Gratis Waterfles in ruil voor eerlijke productrecensie

Bericht door irisvm »

Wat een grappige actie zo via marktplaats! Klinkt als een fijne fles, ik heb een berichtje gestuurd, benieuwd of ik mag testen! Heb er wel een eerlijke recensie voor over.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Gratis Waterfles in ruil voor eerlijke productrecensie

Bericht door ikka »

Er staat nu niets meer over in de advertentie. Helaas ben ik te laat.
irisvm
Berichten: 194
Lid geworden op: vr 16 sep 2016, 19:20

Re: Gratis Waterfles in ruil voor eerlijke productrecensie

Bericht door irisvm »

ikka schreef: wo 27 mei 2020, 18:15 Er staat nu niets meer over in de advertentie. Helaas ben ik te laat.
Ah ja inderdaad! Ze zullen wel veel reacties hebben gekregen.. Ik kreeg vanmiddag een berichtje terug dat ik hem mocht uittesten.
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: Gratis Waterfles in ruil voor eerlijke productrecensie

Bericht door K'tje »

Ik heb het contactformulier ingevuld. Je moet de fels eerst kopen, daarna een review plaatsen en dan krijg je je geld+ verzendkosten terug.


Beste . . . . .

Wat leuk dat je mee wilt doen met onze actie!

Hoe gaat het in zijn werk?
1. Bestel je fles : https://www.bodhitree.eu/
2. Na ontvangst van je fles: maak een foto van je fles.
3. Na ontvangst van je fles: Plaats een review op bol en maak een screen
shot van de pagina waar je de review schrijft.
4. Stuur ons de foto van je fles en het screenshot en je
rekening-nummer.
5. Zodra de review online is betalen we je het aankoopbedrag plus
eventuele verzendkosten direct terug.

Alvast bedankt!

Als er nog vragen zijn hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

naam medewerker
Saakje
Berichten: 25
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 10:53

Re: Gratis Waterfles in ruil voor eerlijke productrecensie

Bericht door Saakje »

Ja, leuk ik mag ook reviewen. Lijken mooie flessen, ga er 1 bestellen. Ben benieuwd!
Plaats reactie